L'Ajuntament de Lleida posa a disposició de la ciutadania un servei d'atenció i acompanyament a la tramitació que inclou:
L'OAC 360º us pot ajudar a resoldre dubtes que sorgeixen en la tramitació de qualsevol de les gestions del catàleg de tràmits de l'Ajuntament (certificats d'empadronament o gestió d'altes i canvis de domicili, subvencions, gestions relacionades amb tributs, llicències d'obres o activitats....)
Per algunes gestions es necessària identitat digital. Si no en disposeu, des del servei d'atenció us poden ajudar a obtenir una identitat digital mitjançant clau concertada, l'idCatMòbil
El servei d'assistència també us pot donar suport en aquells problemes tècnics més habituals relacionats amb l'ús dels tràmits electrònics en diferents dispositius.
El servei d'atenció telefònica a la tramitació està format per un equip de persones professionals experts en suport telefònic que guiarà les persones usuàries per fer tràmits que els estalviïn desplaçaments per fer les gestions a l'Ajuntament de forma presencial.
El servei està actiu i disponible de dilluns a divendres de 08:00h a 20:00h