Funciona mitjançant un terminal instal·lat al domicili de la persona i una unitat de control remot en format de penjoll o polsera per a cadascuna de les persones usuàries del servei, que permet que estiguin connectades de forma permanent amb el centre d'atenció 24 hores al dia, els 365 dies de l'any.
Ofereix també:
El TAD pot anar acompanyat d'alguns dispositius de seguretat que s'instal·laran, prèvia valoració professional, en funció de la situació de risc detectada. Aquests dispositius poden ser:
Qui hi pot accedir?
Les persones empadronades a la ciutat de Lleida que reuneixin alguns dels requisits següents:
Restaran excloses les persones que, en el moment de la tramitació, presentin una malaltia psiquiàtrica, algun tipus de demència o malaltia que impedeixi fer un bon ús del servei. En el supòsit de nuclis de convivència on un dels membres estigui exclòs per una d’aquestes patologies, caldrà sol·licitar el servei a nom d’un altre beneficiari, sempre i quan aquest compleixi els criteris per ser-ne titular.
Poden causar baixa del servei les persones a les quals els sobrevingui qualssevol de les situacions incloses en el paràgraf anterior.
Preu del servei
A partir de l'1/1/2015, el servei és gratuït.
Telèfon de comunicació d'incidències en serveis ja actius
Si disposeu del servei i n'heu de comunicar una avaria, una baixa temporal, baixa definitiva o qualsevol altra incidència, ho podeu fer prement el botó, o bé trucant al telèfon 901 11 09 01.
Aquest servei compta amb el suport de la Diputació de Lleida.
Truqueu al telèfon 900 50 50 60. Una persona vindrà a casa vostra per informar-vos i ajudar-vos a tramitar el servei del teleassistència.