Persona estrangera que ha de renovar o modificar la seva autorització de residència i ha de complir amb els següents requisits:
Un cop rebuda la sol·licitud, els serveis socials corresponents els citaran per a la realització de l'informe tècnic en un termini no superior a 30 dies i hauran de portar els originals de la documentació demanada per a la seva comprovació.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.
Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:
S'han de presentar tots els domuments originals.
Per aquelles persones que no disposin d'ordinador o per a les quals suposi una dificultat obtenir la carta de pagament mitjançant l'OVT, el Departament d'Igualtat i Feminismes posa a la seva disposició el personal de les seves Oficines d'Atenció Ciutadana i de les Oficines de Benestar Social i Família per tal que els facilitin l'expedició de la carta de pagament.
En cas que tingueu dificultats per fer la presentació electrònica (com donar-se d'alta a l'idcat mòbil o com entrar a la carpeta per fer el tràmit) us podeu posar en contacte amb:
Si teniu dubtes concrets referents al procediment us heu de posar en contacte amb:
Tel. 973 70 06 51 - ssdemocràcia@paeria.cat
Tel. 973 70 06 56 - ssmariola@paeria.cat
Tel. 973 70 06 55 - ssbalafia@paeria.cat
Tel. 973 70 06 45 - sscappont@paeria.cat