La targeta facilita aturar o estacionar els vehicles de transport col·lectiu per a persones amb mobilitat reduïda tan a prop com sigui possible del punt d’accés o de destinació.
Persones físiques o jurídiques, titulars de vehicles adaptats destinats al transport col·lectiu exclusiu de persones amb mobilitat reduïda que superin el barem de mobilitat.
Documentació
Tingueu preparada la documentació adjunta que heu d'afegir al formulari.
Ompliu els camps que apareixen al formulari.
Si actueu com a representant d'una entitat, heu d'adjuntar l'Autorització de representació (Vegeu l'apartat Impresos).
Primerament us apareix l'opció de 'Enviar a revisar'.
Un cop hagueu revisat que tot sigui correcte, premeu l'opció 'Tramitar'.
Si heu fet el tràmit correctament, apareixerà una pantalla de confirmació i informació sobre el procediment que seguirà la vostra petició.
Tan aviat com la vostra sol·licitud s'hagi resolt us ho comunicarem pels mitjans que heu indicat al formulari.
Les targetes de nova expedició, les enviarem per correu postal certificat al domicili que indiqueu a la vostra sol·licitud.
En el cas de renovació de targeta, l'heu de recollir personalment a la Regidoria d’Acció i Innovació Social i lliurar la targeta caducada.
El termini màxim de resolució i notificació del procediment és de 4 mesos i el sentit del silenci administratiu, en cas que es produeixi, és desestimatori, d'acord amb l'article 7.4 del Decret 97/2002, de 5 de març, sobre la targeta d'aparcament per a persones amb discapacitat i altres mesures adreçades a facilitar el desplaçament de les persones amb mobilitat reduïda.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.
Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:
Regidoria d’Acció i Innovació Social Àrea d'atenció a les persones amb discapacitat C. Tallada, 32-34, 2a planta 25002 Lleida Tel. 973 70 06 21 Fax. 973 70 04 81 a/e: discapacitats@paeria.cat