• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Bonificacions en les targetes bus per a persones amb discapacitat

Descripció

Aquest tràmit s'adreça a aquelles entitats que tinguin un servei residencial adreçat a persones amb discapacitat i que, tot i no estar empadronades a Lleida, acreditin una residència continuada a la ciutat, per subscriure un conveni per ser beneficiaris de bonificacions de la targeta d’autobús. 

Qui hi pot accedir?

El representant legal de les entitats que gestionen serveis residencials d’atenció a persones amb discapacitat a Lleida, per aquells/es usuaris/es que compleixin els requisits següents:

  • A proposta de les entitats, l’Ajuntament estudiarà les situacions d’aquelles persones no empadronades a Lleida que acreditin la residència continuada a la ciutat.

  • Cal complir també un dels requisits següents:

    • Tenir 65 anys o més
    • Tenir 62 anys o més i estar total o parcialment jubilat o jubilada
    • Ser pensionista per invalidesa absoluta i permanent per a qualsevol tipus de feina o assimilable
    • Ser beneficiari/a d'una pensió no contributiva per malaltia o assimilables
    • Tenir un reconeixement de disminució igual o superior al 65%

Validesa

La durada de la vigència de les targetes és anual, sempre que l’usuari continuï al centre residencial. Si no es així, el centre serà l’encarregat d’informar a l'Ajuntament de Lleida per donar de baixa la targeta.

Formes de tramitació
  • Tramitació presencial: Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.

    Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.

    Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) 

    Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:

    • Únicament permet la tramitació telemàtica i per tant no disposa de canal de tramitació presencial, o
    • Esteu obligats a la tramitació electrònica (art. 14 de la Llei 39/2015).

    Web cita: https://citaoficines.paeria.cat

    Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)

    Rambla de Ferran, 32
    25007 Lleida
    Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:

    • gestions-omac@paeria.cat
    • Trucar a: 973 70 03 00 (i marqui l'opció que desitgi en funció del departament que vulgui contactar)

     

  • Tramitació presencial: Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT) amb CITA

    De dilluns a divendres de les 09.00 a les 14.00 h

    (a excepció de les festes oficials. Consulteu el calendari laboral)
     
    De l'1 de juliol al 15 de setembre, a partir de les 13 h només s'atendrà amb CITA.

    Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’administració, podeu demanar cita al web: https://citaoficines.paeria.cat , al telèfon 973 700 420 o presencialment al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Oficina de Gestió i Atenció Tributària
    Av. Blondel, 16 baixos
    25002 Lleida
    Tel. 973 700 420
    ofgestio@paeria.cat

    Podreu obtenir cita per al mateix dia, segons disponibilitat, telefònicament al 973 700 420 o de forma presencial al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Documentació imprescindible en cas de tramitació presencial

    •  Si el sol·licita l'interessat/da:
      • Original del document d'identitat, que pot ser: DNI, NIE, permís de residència, passaport o permís de conduir.
    • Si el sol·licita un representant (persona no obligada a relacionar-se electrònicament):
      • Original o fotocòpia del document d'identitat de la persona interessada o sol·licitant.
      • Original del document d'identitat del representant.
      • Full d'autorització signat pel sol·licitant. (vegeu l'apartat impresos)
    • En el supòsit de menors o d'incapacitats:
      • Original del document d'identitat del tutor o representant legal.
      • Original del Llibre de Família o de la sentència judicial que acredita aquesta representació legal.
         

     

Documentació que cal aportar
  • DNI representat legal
  • Documentació del beneficiari: DNI en vigor del/de la beneficiari/a
  • Document acreditatiu de la condició d’accés a la bonificació.
Més informació

Regidoria de Polítiques per als Drets de les persones
Àrea de Persones amb discapacitat
C. Tallada, 32-34, 1r
25002 Lleida
Tel. 973 700 621
discapacitats@paeria.cat
 

Darrera actualització 23/12/2019 12:12

  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana