Mitjançant aquest tràmit, les empreses que han rebut una Notificació de diligència d'embargament de sous i salaris han de contestar a l'Ajuntament de Lleida si poden dur a terme o no l'embargament de sous i salaris del deutor.
L'empresa, o la gestoria en representació de l'empresa, ha de seleccionar un dels quatre tràmits possibles que trobareu al final d'aquesta pàgina, en funció de quina sigui l'opció de resposta a la Notificació de l'embargament de sous i salaris del deutor:
1. El treballador és baixa a l'empresa
2. El treballador percep retribucions inferiors al salari mínim interprofessional
3. El treballador compleix amb altres embargaments previs
4. L'empresa durà a terme l'embargament de sous i salaris del treballador
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Servei de Recaptació Ajuntament de Lleida Av. Blondel, 16, 1a planta 25002 Lleida T. 973 700 315
recaptacio@paeria.es