• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Informe negatiu de béns de l'Ajuntament de Lleida

Descripció

Justificant emès per l'Ajuntament de Lleida que acredita que un contribuent no consta en cap dels padrons municipals de:

  • Impost sobre béns immobles
  • Impost sobre vehicles de tracció mecànica
  • Impost d'activitats econòmiques.

En cas que el contribuent tingui propietats, constaran en el certificat. 

Qui ho pot sol·licitar?

  • La persona interessada, sigui un particular o una empresa, entitat, cooperativa, etc.
  • També el pot sol·licitar un representant degudament autoritzat. (Vegeu l'apartat 'Impresos').

Preu 

Aquesta taxa es troba regulada a l'ordenança 2.1, article 5 epígraf 1r, número 1 "Informe de dades". 

Aquesta gestió serà gratuïta en cas que el subjecte passiu sigui major de 65 anys o acrediti la situació d'atur. També serà gratuïta en cas de tramitació per Internet. 

Termini de validesa

La mateixa data del document. 

Formes de tramitació
  • Electrònicament a través de l'Oficina Virtual Tributària

     

    Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un dels sistemes acceptats. 

    Si no teniu cap sistema d'identitat digital, podeu consultar com demanar-lo:

    • Empreses i professionals: Camerfirma, FNMT
    • Ciutadania: IdCat mòbil, IdCat, DNIe

    Per tramitar electrònicament la vostra sol·licitud premeu el botó Tramitar que trobareu al final d'aquesta pàgina, que enllaça amb l'Oficina Virtual Tributària.

    Primerament, us haureu d'identificar electrònicament. Després, trieu el tràmit que us escaigui dels menús disponibles, ompliu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla i adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent.

  • Tramitació presencial: Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT) amb CITA

    De dilluns a divendres de les 09.00 a les 14.00 h

    (a excepció de les festes oficials. Consulteu el calendari laboral)
     
    De l'1 de juliol al 15 de setembre, a partir de les 13 h només s'atendrà amb CITA.

    Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’administració, podeu demanar cita al web: https://citaoficines.paeria.cat , al telèfon 973 700 420 o presencialment al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Oficina de Gestió i Atenció Tributària
    Av. Blondel, 16 baixos
    25002 Lleida
    Tel. 973 700 420
    ofgestio@paeria.cat

    Podreu obtenir cita per al mateix dia, segons disponibilitat, telefònicament al 973 700 420 o de forma presencial al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Documentació imprescindible en cas de tramitació presencial

    •  Si el sol·licita l'interessat/da:
      • Original del document d'identitat, que pot ser: DNI, NIE, permís de residència, passaport o permís de conduir.
    • Si el sol·licita un representant (persona no obligada a relacionar-se electrònicament):
      • Original o fotocòpia del document d'identitat de la persona interessada o sol·licitant.
      • Original del document d'identitat del representant.
      • Full d'autorització signat pel sol·licitant. (vegeu l'apartat impresos)
    • En el supòsit de menors o d'incapacitats:
      • Original del document d'identitat del tutor o representant legal.
      • Original del Llibre de Família o de la sentència judicial que acredita aquesta representació legal.
         

     

    Si realitza el tràmit presencialment, cal aportar:

    • Si fa la sol·licitud la persona interessada:
      • Original del document d'identitad, que podrà ser:
        • DNI - Permís de residencia
        • Passaport
        • Permís de conduir
    • Si fa la sol·licitud una persona jurídica:
      • Original del CIF i el corresponent poder del representant legal de la persona jurídica indicada.
    • Si fa la sol·licitud un representant:
      • Original o fotocòpia del document d'identitat de la persona interessada o sol·licitant.
      • Original del document d'identitat del representant.
      • Full d'autorització signat pel sol·licitant, trobarà aquest full d'autorització al final del tràmit.
    • En el supòsit de menors o incapacitats:
      • Original del document d'identitat del tutor o representant legal.
      • Original del llibre de família o de la sentència judicial que acredita aquesta representació legal.

    Aquest justificant, presencialment es lliurarà a l'acte  

Més informació

Oficina de Gestió i Atenció Tributària
Av. Blondel, 16, planta baixa
Tel. 973 700 420
ofgestio@paeria.cat 

Impresos
  • Model d'autorització com a representant
Darrera actualització 07/06/2021 10:52
Iniciar tràmit
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana