Justificant emès per l'Ajuntament de Lleida que acredita que un contribuent no consta en cap dels padrons municipals de:
En cas que el contribuent tingui propietats, constaran en el certificat.
Aquesta taxa es troba regulada a l'ordenança 2.1, article 5 epígraf 1r, número 1 "Informe de dades".
Aquesta gestió serà gratuïta en cas que el subjecte passiu sigui major de 65 anys o acrediti la situació d'atur. També serà gratuïta en cas de tramitació per Internet.
La mateixa data del document.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un dels sistemes acceptats.
Si no teniu cap sistema d'identitat digital, podeu consultar com demanar-lo:
Per tramitar electrònicament la vostra sol·licitud premeu el botó Tramitar que trobareu al final d'aquesta pàgina, que enllaça amb l'Oficina Virtual Tributària.
Primerament, us haureu d'identificar electrònicament. Després, trieu el tràmit que us escaigui dels menús disponibles, ompliu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla i adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent.
De dilluns a divendres de les 09.00 a les 14.00 h
Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’administració, podeu demanar cita al web: https://citaoficines.paeria.cat , al telèfon 973 700 420 o presencialment al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT. Oficina de Gestió i Atenció Tributària Av. Blondel, 16 baixos 25002 Lleida Tel. 973 700 420 ofgestio@paeria.cat Podreu obtenir cita per al mateix dia, segons disponibilitat, telefònicament al 973 700 420 o de forma presencial al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT. Documentació imprescindible en cas de tramitació presencial
Si realitza el tràmit presencialment, cal aportar:
Aquest justificant, presencialment es lliurarà a l'acte
Oficina de Gestió i Atenció Tributària Av. Blondel, 16, planta baixa Tel. 973 700 420 ofgestio@paeria.cat