• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Sol·licitud de pròrroga de la declaració de l'impost de la Plusvàlua

Descripció

Només per als supòsits d’herències, el tràmit permet sol·licitar una pròrroga de sis mesos per a la presentació de la declaració de l’impost de la plusvàlua.

S’ha de sol·licitar obligatòriament dins dels primers sis mesos a comptar des de la data de defunció del causant.

Si la pròrroga es sol·licita en termini, la durada d’aquesta serà fins a un any des de la data de la defunció del causant.

 

Tramitació

A - Electrònicament a través de l'Oficina Virtual Tributària

1. Identificació

Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un dels sistemes acceptats. Si no teniu cap sistema d'identitat digital, podeu consultar com demanar-ho:

  1. Empreses i professionals: Camerfirma, FNMT
  2. Ciutadania: IdCat mòbil, IdCat, DNIe; cl@ve

2. Tramitació

Per tramitar electrònicament la vostra sol·licitud premeu el botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta pàgina, que enllaça amb l'Oficina Virtual Tributària.

  1. Després de prémer el botó de TRAMITAR, us porta a l'Oficina Virtual Tributària.
  2. Seguidament cal prémer el botó "+Nova sol·licitud, recurs o adjuntar documentació"
  3. Seleccionar la carpeta “Plusvàlua. Sol·licitud pròrroga declaració plusvàlua”

Per assistència en el tràmit electrònic: Si teniu cap dubte sobre els pasos a seguir en la tramitació electrònica teniu a la vostra disposició:

  • Telèfon: 973 93 02 47 de dilluns a divendres de 8 a 20h.
  • Correu electrònic: oac360@paeria.cat
  • Formulari: Truca'm a l'enllaç https://paeria.cat/OAC360, perquè us truquin en l'horari que us vagi millor.

B - Subjectes no obligats electrònicament

Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l'administració també podeu presentar la vostra sol·licitud:

  • Presencialment amb CITA al web: https://citaoficines.paeria.cat o al telèfon 973 700 420
  • Per correu postal:
    • Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT)
    • Av Blondel, 16 25002 Lleida
  • També podeu fer ús de qualsevol dels registres a que fa referència l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
Documentació que cal aportar

Es recomanable presentar còpia del certificat de defunció de la persona causant.

Normativa
  • Ordenança fiscal núm. 1.5.: IMPOST SOBRE L?INCREMENT DEL VALOR DELS TERRENYS URBANS, de l'Ajuntament de Lleida.
  • Reial decret legislatiu 2/2004 de 5 de març, pel que s'aprova el Text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals.
  • Llei 58/2003 de 17 de desembre, general tributària.

 

Impresos
  • Autorització de representació
Darrera actualització 06/06/2024 10:29
TRAMITAR
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana