• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Com fer el pagament de multes de circulació

Descripció
ATENCIÓ: no feu el pagament de la sanció si no sou el responsable de la infracció, ja que la pèrdua de punts passa al titular de la sanció. 
En cas de no ser el responsable de la infracció o de tractar-se d’un vehicle titularitat d’una empresa, disposeu d’un període de 20 dies per identificar el conductor responsable de la infracció. (Ho podeu fer mitjançant aquest tràmit.)

 

Hi ha diferents formes per fer el pagament de les multes. En qualsevol cas heu de disposar del rebut de pagament.

M'han lliurat la denúncia

Si un agent de la Guàrdia Urbana us lliura la denúncia en el moment que heu comés la infracció, es considerarà que ja esteu notificats i, per tant, no rebreu cap altra notificació al vostre domicili. En aquest cas, heu de pagar-la amb el mateix butlletí de denúncia. 

He trobat la denúncia al meu vehicle

Si trobeu el butlletí de denúncia al vostre vehicle (no us n'han fet el lliurament perquè no hi éreu en el moment de la denúncia), podeu esperar la notificació del Departament de Multes, que us la remetrà al domicili del titular del vehicle que consta registrat a la DGT, o podeu interposar un escrit de proves/al·legacions, o bé podeu pagar la sanció.

Termini 

Un cop notificada la denúncia, ja sigui en mà per un agent de la Guàrdia Urbana o mitjançant notificació per correu certificat al vostre domicili, disposeu d’un termini de 20 dies naturals, a comptar des del dia següent a la notificació (dia que us n'han fet el lliurament) per fer el pagament amb el descompte del 50%, excepte els casos previstos al RDL 6/2015, de 30 d'octubre, de seguretat viària. Aquesta reducció sobre l’import s’indica en el mateix butlletí a la casella “Amb descompte”. 
Transcorregut aquest termini, la denúncia s’haurà d’abonar per l’import total. 
  • El pagament de la multa implicarà la renúncia a formular al·legacions i l'acabament del procediment. (Procediment abreujat)
  • En cas que no estigueu d'acord amb la denúncia, podeu presentar un escrit d'al·legacions. Disposeu d'un termini de 20 dies naturals, a comptar des de l'endemà de la notificació de la denúncia. (Procediment ordinari sense descompte).

He perdut la denúncia/el termini de pagament ha finalitzat

Si el termini de pagament amb descompte ha finalitzat, contacteu amb l'Oficina d'Atenció i Gestió Tributària per demanar un nou document. En aquest cas, haureu d'abonar l'import total de la denúncia.

Tramitació

Pagament per Internet

Podeu pagar la denúncia/sanció per Internet a través del servei Línia Oberta de 'la Caixa', amb qualsevol dels documents (butlletí de denúncia o notificació de denúncia) dins el termini senyalat em el document. si sou usuaris de la banca online de Línia Oberta. Si no sou clients de 'la Caixa', podeu fer-ne el pagament si disposeu d'una targeta VISA o Mastercard. 

    Accés al pagament online

Pagament de forma presencial

Podeu pagar les denúncies/sancions presencialment a qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores de l'Ajuntament de Lleida dins el termini senyalat en el document. Consulteu les entitats al web economia.paeria.cat.

Pagament a través de caixers amb codi de barres

Podeu pagar les denúncies/sancions les 24h del dia a través dels serveis de caixer que disposen les entitats bancàries col·laboradores, amb el document de pagament i dins el termini senyalat en el document.

Pagament mitjançant un gir postal

Podeu pagar les denúncies/sancions mitjançant un gir postal adreçat a l’Ajuntament de Lleida. Hi ha de constar el dia que es va cometre la infracció, el número de denúncia/expedient i el nom del denunciat. 

Més informació

Multes de circulació
Av. Blondel, 16
25002 Lleida
Tel. 973700364
multesdecirculacio@paeria.es

Darrera actualització 28/03/2023 13:52

  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana