L’Ajuntament de Lleida habilita un sistema especial de pagament dels rebuts de cobrament periòdic i notificació col·lectiva que permet efectuar ingressos a compte sense interessos del deute anual estimat.
Tots els inclosos en el Calendari Fiscal:
La persona interessada podrà triar entre les periodicitats de pagament següents:
La sol·licitud tindrà efectes per als períodes voluntaris de pagament següents i tindrà validesa per un temps indefinit, sempre que no existeixi una manifestació expressa en contra per part del subjecte passiu i que no es deixin d’atendre els pagaments en la forma establerta.
En el moment que l’Ajuntament tingui coneixement de la falta de pagament de dos terminis consecutius, es podran deixar de carregar el següents i es considerarà cancel·lat el Pla personalitzat de pagament. A partir d’aquell moment, el règim de pagament passarà a ser el general, amb els terminis del periode voluntari de pagament del calendari fiscal de l’exercici en curs. Si el deute estigués vençut, es procedirà al seu cobrament per la via establerta legalment.
La persona interessada ha de fer la sol·licitud abans del dia 20 de desembre de l’any anterior a què fa referència la petició. Per exemple, per a l’any 2025, cal que ho sol·liciteu abans del dia 20 de desembre de 2024.
Un cop presentada, quedarà adherida al pla, llevat que l’Ajuntament us comuniqui la denegació per incompliment dels requisits.
Per a la tramitació electrònica, premeu el botó "INICIAR TRÀMIT" que trobareu al final d'aquesta pàgina i un cop sigueu a l'Oficina Virtual Tributària, heu d'accedir al menú i triar a "PAGAR" l'opció de "SOL·LICITAR I/O MODIFICAR EL PLA PERSONALITZAT DE PAGAMENT"
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un dels sistemes acceptats.
Si no teniu cap sistema d'identitat digital, podeu consultar com demanar-lo:
Per tramitar electrònicament la vostra sol·licitud premeu el botó Tramitar que trobareu al final d'aquesta pàgina, que enllaça amb l'Oficina Virtual Tributària.
Primerament, us haureu d'identificar electrònicament. Després, trieu el tràmit que us escaigui dels menús disponibles, ompliu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla i adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent.
De dilluns a divendres de les 09.00 a les 14.00 h
Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’administració, podeu demanar cita al web: https://citaoficines.paeria.cat , al telèfon 973 700 420 o presencialment al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT. Oficina de Gestió i Atenció Tributària Av. Blondel, 16 baixos 25002 Lleida Tel. 973 700 420 ofgestio@paeria.cat Podreu obtenir cita per al mateix dia, segons disponibilitat, telefònicament al 973 700 420 o de forma presencial al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT. Documentació imprescindible en cas de tramitació presencial