L'alta al servei de subscripció a la notificació electrònica fiscal us permet rebre totes les vostres notificacions tributàries de forma segura, sense desplaçaments a l'Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT), tenint cura del medi ambient. Totes les notificacions es faran pel canal electrònic accedint, prèvia identificació a l'apartat de "Notificacions" de l'Oficina Virtual Tributària. Ja no rebreu les vostres notificacions per correu postal, rebreu un avís de l'existència de la notificació electrònica, al correu electrònic que hagueu designat.
Podeu donar-vos de baixa (REVOCAR) del servei en qualsevol moment, prèvia identificació: accediu a "Les meves dades" de l'Oficina virtual tributària i desmarqueu la casella de notificacions electròniques.
Aquest tràmit ÚNICAMENT el pot sol·licitar les persones físiques no obligades a relacionar-se electrònicament amb l'administració.
1. Identificació
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Si no teniu identitat digital, podeu consultar com demanar-la:
2. Tramitació
Per tramitar electrònicament la vostra sol·licitud premeu el botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta pàgina, i enllaçareu amb l'Oficina Virtual Tributària.
Per assistència en el tràmit electrònic: Si teniu cap dubte sobre els passos a seguir en la tramitació electrònica teniu a la vostra disposició:
Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l'administració també ho podeu gestionar:
Av. Blondel, 16 25002 Lleida