• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Subscripció/Revocació a la notificació electrònica fiscal

Descripció

L'alta al servei de subscripció a la notificació electrònica fiscal us permet rebre totes les vostres notificacions tributàries de forma segura, sense desplaçaments a l'Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT), tenint cura del medi ambient. Totes les notificacions es faran pel canal electrònic accedint, prèvia identificació a l'apartat de "Notificacions" de l'Oficina Virtual Tributària. Ja no rebreu les vostres notificacions per correu postal, rebreu un avís de l'existència de la notificació electrònica, al correu electrònic que hagueu designat.

Podeu donar-vos de baixa (REVOCAR) del servei en qualsevol moment, prèvia identificació: accediu a "Les meves dades" de l'Oficina virtual tributària i desmarqueu la casella de notificacions electròniques.

Aquest tràmit ÚNICAMENT el pot sol·licitar les persones físiques no obligades a relacionar-se electrònicament amb l'administració. 

Tramitació

A - Electrònicament a través de l'Oficina Virtual Tributària

1. Identificació

Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.

Si no teniu identitat digital, podeu consultar com demanar-la:

  • Empreses i professionals: Camerfirma, FNMT
  • Ciutadania: IdCat mòbil, IdCat, DNIe; cl@ve (inclòs el pin 24h)

2. Tramitació

Per tramitar electrònicament la vostra sol·licitud premeu el botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta pàgina, i enllaçareu amb l'Oficina Virtual Tributària.

  • Després de prémer el botó de TRAMITAR, us demanarà identificació electrònica.
  • Apareixerà un menú emergent suggerint, en el cas que no estigueu subscrits, la subscripció a la notificació electrònica, premeu el botó Subscriure’m
  • Si heu tancat el menú emergent i no heu premut el botó, podeu accedir des de “Les meves dades”

Per assistència en el tràmit electrònic: Si teniu cap dubte sobre els passos a seguir en la tramitació electrònica teniu a la vostra disposició:

  • Telèfon: 973 93 02 47 de dilluns a divendres de 8 a 20h.
  • Correu electrònic: oac360@paeria.cat
  • Formulari: Truca'm a l'enllaç https://paeria.cat/OAC360, perquè us truquin en l'horari que us vagi millor.

B - Subjectes no obligats electrònicament

Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l'administració també ho podeu gestionar:

  • Presencialment amb Cita al web https://citaoficines.paeria.cat o al telèfon 973 700 420
  • Per correu postal:
    • Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT)

Av. Blondel, 16 25002 Lleida

  • També podeu fer ús de qualsevol dels registres a que fa referència l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
Normativa
  • Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
  • Ordenances Fiscals
  • Llei 58/2003 de 17 de desembre, general tributària 

Impresos
  • Autorització de representació
Tràmits relacionats
  • Canvi de dades fiscals (adreça, telèfon i correu electrònic)
  • Correcció de dades identificatives fiscals (nom, cognom, raó social i identificadors fiscals)
  • Sol·licitud tributària (altres)
Darrera actualització 17/03/2023 14:08
TRAMITAR
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana