• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Modificació, pròrroga, anul·lació o retorn de l'aval de l'autorització de la llicència per rases, cates, canalitzacions o connexions de subministrament a la via pública

Descripció
Mitjançant aquest tràmit podeu sol·licitar la pròrroga, modificació, respostes de requeriment o anul·lació d'una autorització per a l'obertura de rases, cates, canalitzacions o connexions per a subministraments, a la via pública.
 
La sol·licitud d'autorització d'una llicència per primer cop l'heu de tramitar en aquest altre tràmit.
 
S'autoritzarà atenent a les condicions regulades en l'ordenança de civisme i convivència de la ciutat de Lleida i en el reglament regulador de l'ocupació del subsòl de domini públic i obertura de rases. 

Qui ho pot sol·licitar?

Qualsevol persona, física o jurídica; ella mateixa o mitjançant representant.

Terminis

  • Les alteracions en els aprofitaments concedits s'han de posar en coneixement de l'Administració municipal mitjançant la declaració oportuna, abans de l'últim dia del mes natural següent al que es produeix el fet. En aquest cas, quan els fets originin l'aplicació de quotes més elevades se n'haurà de liquidar la diferència. Qui incompleixi aquesta obligació haurà de pagar la taxa total que correspongui per l'alteració.
  • També han de presentar aquestes declaracions i els plànols en cas de baixa total o parcial dels aprofitaments ja concedits, des què el fet es produeix fins a l'últim dia hàbil del mes següent al que es va produir. Aquells que no ho facin continuen subjectes al pagament de la taxa. Aquestes declaracions són efectives a partir de l'exercici següent al qual es formulen.

Condicions de la llicència

Qualsevol execució d'aquestes obres ha de finalitzar necessàriament amb la reposició del paviment amb idèntiques condicions de l'existent.

Les persones, les companyies de subministrament o els promotors d’obres d’edificació als quals s'autoritzi a fer obres a la via pública, als solars o edificis limítrofs amb la via pública, o bé a ocupar algun espai, han d'executar les reparacions escaients i reposar els elements afectats, seguint les indicacions i sota la supervisió dels serveis municipals corresponents, de conformitat amb les prescripcions contingudes en el Pla General Municipal de Lleida, en l’ordenança d’ocupació del subsòl de domini públic i obertura de rases i la normativa concordant, així com en les condicions fixades en la llicència corresponent (art. 35.2 Ordenança de civisme i convivència de la ciutat de Lleida).

Formes de tramitació
  • Seu electrònica de l'Ajuntament de Lleida (amb certificat digital)

    Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.

    Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.

    Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.

    Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.

     

  • Tramitació presencial: Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.

    Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.

    Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) 

    Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:

    • Únicament permet la tramitació telemàtica i per tant no disposa de canal de tramitació presencial, o
    • Esteu obligats a la tramitació electrònica (art. 14 de la Llei 39/2015).

    Web cita: https://citaoficines.paeria.cat

    Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)

    Rambla de Ferran, 32
    25007 Lleida
    Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:

    • gestions-omac@paeria.cat
    • Trucar a: 973 70 03 00 (i marqui l'opció que desitgi en funció del departament que vulgui contactar)

     

Normativa
  • Reglament regulador de l'ocupació del subsòl de domini públic i obertura de rases.
  • Ordenança municipal de civisme i convivència de la ciutat de Lleida.
  • Ordenança fiscal 3.3 taxa per ocupació del subsòl.
Més informació

Departament d'Enginyeria - Obres Públiques 
Pl. Paeria, 11, 4a planta
T. 973700368

Impresos
  • Sol·licitud de pròrroga/modificació/anul·lació de l'autorització d'obertura de rases, cates, canalitzacions o connexions de subministraments
Tràmits relacionats
  • Llicència d'obertura de rases, cates, canalitzacions o connexions de subministrament a la via pública - Autorització de llicència d'obres
Darrera actualització 25/04/2022 11:23
Iniciar tràmit amb id digital
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana