• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Sol·licitud d'exempció de les taxes dels Horts Familiars de Rufea per situació de vulnerabilitat econòmica

Descripció

Per poder sol·licitar una bonificació, les famílies han d'estar empadronades a la ciutat de Lleida i no tenir cap deute amb l'Ajuntament.

S'han d'omplir tots els camps amb les dades de les persones majors de 18 anys que formen part de la unitat familiar, considerant com a tals el cònjuge i els parents fins al primer grau que conviuen amb la persona sol·licitant segons el padró municipal d'habitants.

Formes de tramitació
  • Seu electrònica de l'Ajuntament de Lleida (amb certificat digital)

    Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.

    Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.

    Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.

    Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.

     

  • Tramitació presencial: Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.

    Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.

    Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) 

    Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:

    • Únicament permet la tramitació telemàtica i per tant no disposa de canal de tramitació presencial, o
    • Esteu obligats a la tramitació electrònica (art. 14 de la Llei 39/2015).

    Web cita: https://citaoficines.paeria.cat

    Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)

    Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana
    Rambla de Ferran, 32
    25007 Lleida
    Consulteu l'horari d'atenció

    Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri (OAC de Barri)

    Sense cita. 

    Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri - Bordeta
    Avinguda Pla d'Urgell, 28
    25001 Lleida
    Consulteu l'horari d'atenció

    Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:

    • gestions-omac@paeria.cat
    • Trucar a: 973 70 03 00 (i marqui l'opció que desitgi en funció del departament que vulgui contactar)

     

  • Tramitació presencial: Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT) amb CITA

    De dilluns a divendres de les 09.00 a les 14.00 h

    (a excepció de les festes oficials. Consulteu el calendari laboral)
     
    De l'1 de juliol al 15 de setembre, a partir de les 13 h només s'atendrà amb CITA.

    Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’administració, podeu demanar cita al web: https://citaoficines.paeria.cat , al telèfon 973 700 420 o presencialment al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Oficina de Gestió i Atenció Tributària
    Av. Blondel, 16 baixos
    25002 Lleida
    Tel. 973 700 420
    ofgestio@paeria.cat

    Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri - Bordeta
    Avinguda Pla d'Urgell, 28
    25001 Lleida
    Consulteu l'horari d'atenció

    Podreu obtenir cita per al mateix dia, segons disponibilitat, telefònicament al 973 700 420 o de forma presencial al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Documentació imprescindible en cas de tramitació presencial

    •  Si el sol·licita l'interessat/da:
      • Original del document d'identitat, que pot ser: DNI, NIE, permís de residència, passaport o permís de conduir.
    • Si el sol·licita un representant (persona no obligada a relacionar-se electrònicament):
      • Original o fotocòpia del document d'identitat de la persona interessada o sol·licitant.
      • Original del document d'identitat del representant.
      • Full d'autorització signat pel sol·licitant. (vegeu l'apartat impresos)
    • En el supòsit de menors o d'incapacitats:
      • Original del document d'identitat del tutor o representant legal.
      • Original del Llibre de Família o de la sentència judicial que acredita aquesta representació legal.
         

     

Més informació

Regidoria d'Habitatge i Transició Ecològica
Pl. Paeria, 11, planta baixa
25007 Lleida
Tel. 973 700 455
infosostenible@paeria.cat
Horari: de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores

http://urbanisme.paeria.cat/sostenibilitat  

Impresos
  • Autorització de cessió de dades personals (signat per totes les persones majors d'edat que conviuen amb el sol·licitant)
  • Sol·licitud d'exempció de les taxes dels horts (presencial)
Darrera actualització 25/04/2022 11:24
Iniciar tràmit amb id digital
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana