• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Domiciliació bancària de tributs: alta, baixa o modificació

Descripció
En aquest tràmit us podeu informar sobre com podeu domiciliar el pagament dels tributs, modificar una ordre ja existent o realitzar la baixa d'aquesta modalitat de pagament.

Qui ho pot sol·licitar?

Qualsevol persona obligada al pagament tal com disposa l'article 38 del Reial Decret 939/2005, de 29 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament General de Recaptació.

Quan es fa efectiva la domiciliació?

Les altes, baixes i modificacions en les domiciliacions bancàries tindran efectes per a l'exercici en què es domicilia el rebut sempre que es faci abans de l'emissió de la remesa domiciliada, generalment una setmana abans de la data de càrrec en compte (consulteu el calendari fiscal). En cas contrari, tindrà efectes per a l'exercici següent. 

Tramitació
  • A l'Oficina Virtual Tributària amb certificat digital, cl@ve o Idcat mòbil. Aquesta opció es preceptiva per als subjectes que recull l'article 14.2 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
  • En el moment de realitzar el pagament del rebut, ja sigui a l'entitat bancària, per banca online o pel caixer automàtic, sempre que es realitzi en una entitat bancària col·laboradora (Entitats bancàries col·laboradores).
  • Per correu postal a la següent adreça:

Ajuntament de Lleida - Tresoreria
Av. de Blondel, 16 4a planta
25002 Lleida

  • Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’administració, podeu demanar cita al web: https://citaoficines.paeria.cat o presencialment al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Oficina de Gestió i Atenció Tributària
    Av. Blondel, 16 baixos
    25002 Lleida
    Tel. 973 700 420
    ofgestio@paeria.cat

    Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri - Bordeta
    Avinguda Pla d'Urgell, 28
    25001 Lleida
    Consulteu l'horari d'atenció

  • Servei de Vídeo Atenció Ciutadana

 

Documentació que cal aportar

Documentació que cal aportar

A - Tramitació presencial

   Si fa la gestió la persona representant:

  • Autorització de representació (vegeu l'apartat impresos).
  • Ordre de domiciliació SEPA signada pel titular del compte (vegeu l'apartat impresos).

B - Tramitació per Correu Postal

  • Ordre de domiciliació SEPA signada pel titular del compte (vegeu l'apartat impresos).
  • Còpia d'algun document que acrediti la titularitat del compte (certificat de l'entitat bancària, document de la banca online, llibreta d'estalvis o l'ordre de domiciliació SEPA segellada per l'entitat bancària).
Més informació

OGAT (Oficina de Gestió i Atenció Tributària)
Av. Blondel, 16, bxs
25002 Lleida
ofgestio@paeria.es

Documents
  • Instruccions per complimentar el model SEPA
Impresos
  • Autorització de representació
  • Document per sol·licitar la domiciliació (Ordre de domiciliació SEPA CORE)
Tràmits relacionats
  • Fraccionament o ajornament del deute de tributs municipals i ingressos de dret públic
  • Pla personalitzat de pagament
  • Consulta de dades de rebuts domiciliats
  • Com fer el pagament de tributs
  • Duplicats de documents de pagament de deutes municipals
  • Taxa per recollida de residus municipals domiciliaris (BROSSA)
  • Sol·licitud de bonificació de la taxa per recollida, transport i tractament de residus municipals domiciliaris (brossa) per ingressos familiars
  • Preu públic per la recollida i gestió dels residus que genera l'activitat econòmica
Darrera actualització 01/12/2025 09:29
Tramitar (amb certificat)
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana