• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Certificat de pagament de tributs municipals

Descripció
Document que emet l'Ajuntament de Lleida per acreditar que s'ha fet el pagament d'un o més tributs o d'una o més taxes.

Qui ho pot sol·licitar?

La persona interessada o una altra persona degudament autoritzada. (Vegeu l'apartat "Impresos")

Quan es pot sol·licitar?

Si el rebut del qual voleu un certificat està domiciliat, en podeu sol·licitar el certificat de pagament a partir de 8 setmanes després del càrrec bancari domiciliat. 

En el cas de tributs amb més d'un càrrec, en podeu sol·licitar el certificat a partir de les 8 setmanes des del darrer càrrec.

Atès que els interessats tenen legalment 8 setmanes per donar l'ordre de devolució a l'entitat bancària, fins passat aquest termini no es pot donar per pagat el rebut realment i, per tant, l'Ajuntament de Lleida no pot emetre'n justificants de pagament.

Preu

Segons l'ordenança fiscal 2.1., per al 2017, les taxes són:
 

- Informe de dades econòmico-financeres i tributàries: 9,70 €

- Certificat de dades econòmico-financeres i tributàries: 16,10 €

Aquest tràmit és gratuït si el feu per Internet.

També estan exempts del pagament d'aquesta taxa els subjectes passius majors de 65 anys o els que acreditin la situació d'atur. Per a altres exempcions, podeu consultar l'article 7 de l'ordenança 2.1 esmentada anteriorment.

Tramitació

Electrònicament, amb certificat digital, a l'Oficina Virtual Tributària

Podeu obtenir un justificant de pagament dels vostres tributs mitjançant l'Oficina Virtual Tributària.

Per accedir al servei i consultar els vostres tributs, us heu d'identificar amb un certificat digital.

Per a la tramitació electrònica, premeu el botó "TRAMITAR AMB CERTIFICAT" que trobareu al final d'aquesta pàgina i un cop sigueu a l'Oficina Virtual Tributària, heu d'accedir al menú i triar a "REBUTS" l'opció de "VEURE REBUTS PAGATS"

Presencialment

Cal que us adreceu a:

Oficina de Gestió i Atenció Tributària - Registre auxiliar
Av. Blondel, 16, baixos
ofgestio@paeria.cat
Horari: de dilluns a divendres, de 09.00 h a 14.00 h

Documentació:

  • Si el sol·licita l'interessat/da:
    • Original del document d'identitat, que pot ser: DNI, permís de residència, passaport o permís de conduir
  • Si el sol·licita un representant:
    • Original o fotocòpia del document d'identitat de la persona interessada o sol·licitant.
    • Original del document d'identitat del representant.
    • Full d'autorització signat pel sol·licitant (Vegueu l'apartat "Impresos")
  • En el supòsit de menors o d'incapacitats:
    • Original del document d'identitat del tutor o representant legal.
    • Original del Llibre de Família o de la sentència judicial que acredita aquesta representació legal.

 

Normativa
  •  Ordenança fiscal núm. 2.1.: TAXA PER TRAMITACIÓ DE DOCUMENTS, AUTORITZACIONS ADMINISTRATIVES I LLICÈNCIES de l'Ajuntament de Lleida.
Més informació

Oficina de Gestió de l'Àrea Econòmica
Av. Blondel, 16, baixos
Tel. 973 700 420
Fax. 973 700 433
ofgestio@paeria.es

Impresos
  • Model d'autorització com a representant
Tràmits relacionats
  • Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica (IVTM) o Impost de circulació
  • Taxa per recollida de residus municipals domiciliaris (BROSSA)
  • Sol·licitud de bonificació de la taxa per recollida, transport i tractament de residus municipals domiciliaris (brossa) per ingressos familiars
  • Preu públic per la recollida i gestió dels residus que genera l'activitat econòmica
Darrera actualització 17/04/2025 11:09
Tramitar (amb certificat)
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana