Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Analítica mostrejada i realitzada per un laboratori d'assaig degudament reconegut com a entitat col·laboradora de l’administració, amb garantia del compliment de la norma UNEEN-150-17025 per a la caracterització de les aigües residuals a abocar, de data com a màxim tres mesos anteriors a la sol·licitud. (Vegeu l' Annex 3, apartat f) de l'ordenança)
Unitat administrativa de Serveis Urbans Regidoria d'Urbanisme Plaça Paeria, 11, 4a planta 25007 Lleida T. 973 700 311