AVÍS. Li informem que:
Consisteix a confirmar la inscripció en el Padró Municipal d'Habitants dels estrangers comunitaris o assimilats i dels que disposin d'autorització de residència de llarga durada.
La no confirmació durant el període establert suposa l'inici d'un expedient de baixa en el Padró Municipal d'Habitants, segons les indicacions del Consell d'Empadronament de 27 de juny de 2008.
(L'Ajuntament de Lleida envia una carta a les persones afectades per comunicar el termini per efectuar-ne la confirmació.)
Ciutadans, tant majors com menors d'edat, nacionals, de països de la Unió Europea i de Suïssa, Noruega, Islàndia i Liechtenstein, o nacionals d'altres països amb permís de residència de llarga durada que hagin rebut la comunicació corresponent de l'Ajuntament per confirmar la seva inscripció en el Padró.
Ha de realitzar el tràmit la persona interessada major d’edat o la persona representant acreditat mitjançant document vàlid en dret que deixi constància fefaent:
En el supòsit de menor d’edat ha de realitzar el tràmit els pares que tinguin la seva guàrdia i custòdia o els seus representants legals.
D’acord amb la Resolució de 29 d’abril de 2020, de la Sot Secretària del Ministeri de la Presidència, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l’Institut Nacional d’Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, on es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal. (BOE núm. 122 de 3 de maig de 2020):
"11. El termini per a la realització dels tràmits i la notificació de la resolució corresponent a la persona interessada és el general dels tres mesos establerts en l’article 21.3 de la Ley 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques."
Fins a la propera comunicació de l'Ajuntament.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Si no teniu identitat digital, podeu consultar com demanar-la:
Per tramitar electrònicament la vostra sol·licitud premeu el botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta pàgina, empleneu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el vostre codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
També us podeu adreçar a un dels Punts de Suport Digital perquè us donin suport i acompanyament per realitzar la gestió electrònicament. Consulteu els horaris dels diferents centres d'acompanyament.
Tramitació presencial amb cita: Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:
En el supòsit que realitzi el tràmit un representant legal cal aportar:
L'Ajuntament podrà exigir a més l'aportació de documentació acreditativa de la continuïtat de la seva residència al municipi (documentació acreditativa de l’habitatge art. 2.3 i art. 6.5 documentació acreditativa de la seva residència al municipi de la Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Sotssecretària, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal).
L'Ajuntament podrà sol·licitar els originals de la documentació aportada o la documentació addicional que cregui convenient.
Negociat d'Estadística Rambla Ferran, 32, baixos 25007 Lleida estadistica@paeria.cat
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) Rambla Ferran, 32, baixos 25007 Lleida gestions-omac@paeria.cat