La sol·licitud genèrica es pot utilitzar per a la presentació de qualsevol petició que es vulgui adreçar a Turisme de Lleida, sempre i quan aquesta petició no correspongui a un tràmit específic existent i per al qual ja hi hagi un model normalitzat de sol·licitud.
La utilització de la sol·licitud genèrica per a la presentació d'un tràmit específic, comportarà considerar que la sol·licitud no està correctament formulada i el consegüent requeriment a l'interessat de la presentació del tràmit específic que correspongui.
Qualsevol persona física o jurídica.
Per poder donar curs a la sol·licitud, d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, és necessari que la persona sol·licitant faciliti, com a mínim, la seva identificació i un lloc de notificació, reflectint amb claredat la seva petició, el motiu detallat i indicant-hi, també, la data.
La sol·licitud ha d'estar signada. En cas contrari, no es podrà tramitar la petició.
En la sol·licitud haureu de complimentar les dades que es demanen, reflectint amb claredat la vostra petició, el motiu detallat i indicant-hi, també, la data.
La sol·licitud ha d'estar signada, per tal de poder tramitar la petició.
D’acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, el termini màxim de resolució és de 3 mesos amb caràcter general, sempre que no es doni cap dels supòsits que poden ocasionar la suspensió o ampliació de l'esmentat termini.
D’acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en els procediments iniciats a sol·licitud de la persona interessada la finalització del termini màxim sense haver-se notificat cap resolució expressa tindrà efectes estimatoris o desestimatoris segons el contingut de la petició expressada a la instància.
C. Major, 31 (Edifici Casino - Turisme de Lleida) 25007 Lleida T. 973 700 402 turisme@paeria.cat
- Electrònicament: Seu electrònica de Turisme de Lleida (amb certificat digital)
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Si presenteu una sol·licitud genèrica de forma presencial heu de tenir preparats els documents següents: