• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Registre Electrònic Comú - (sol·licituds genèriques adreçades a altres Administracions)

Descripció

El Registre Electrònic Comú (REC) és un registre per a la presentació de documents per a la seva tramitació amb destí a qualsevol òrgan de l'Administració General de l'Estat, Organisme públic o Entitat vinculada o depenent d'aquests, d'acord amb el que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'ocubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

A través del Registre Electrònic comú es poden presentar documents per a la seva remissió telemàtica a altres Administracions Públiques (Comunitats Autònomes, Entitats Locals, etc) que estiguin integrades al Sistema d'Interconnexió de Registres.

Per realitzar el registre has de disposar de DNI electrònic o Certificat electrònic en vigor (FNMT o IdCat).

 

Recordar que tal i com estableix l'article 16. i 66. de la Llei 39/2015, en el cas que hagin formularis específics o bé un altre sistema de tramitació que no sigui la electrònica aquests són d'ús obligatori.

Podeu consultar les oficines de Registre per a la tramitació presencial AQUI

Impresos
  • Autorització de representació
  • Sol·licitud (en cas de tramitació presencial)
Darrera actualització 09/01/2023 12:26
Accedir al REC
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana