• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Presentació de subvencions sense concurrència, de tipus nominatives

Descripció

Informació general

Aquest tràmit inclou la presentació de les subvencions i ajuts que figuren al la Estratègic de subvencions de les modalitats següents:

  • En règim de concurrència no competitiva, concessió directa. Aquell en que es concedeixen ajuts o subvencions en atenció a la mera concurrència d'una determinada situació de la persona o entitat beneficiària, sense que sigui necessari establir la comparació entre sol·licituds ni la prelació entre les mateixes.
    • Previstes nominativament en el Pressupost de cada regidoria o entitat
    • Imposades per rang legal

Consulteu la relació de subvencions sense concurrència a l'Annex de l'apartat "Documents").

 

Aquelles subvencions de modalitat concessió directa que no es trobin en els supòsits anteriors  i que es donin excepcionalment, per raons d'interès públic, social, econòmic o humanitari, o altres degudament justificades, caldrà demanar-les pel tràmit específic habilitat..

Persones beneficiàries  matèries respecte a les que s'establiran ajuts i subvencions

L’Ajuntament de Lleida i els seus organismes autònoms que proposen l’establiment de subvencions, atorgaran les subvencions, en aquestes modalitats, a través de la signatura de convenis subvencionals o resolucions de concessió directa a favor dels beneficiaris, amb la finalitat de fomentar la realització d’activitats d’utilitat pública o interès social per a promoure la consecució de fins públics atribuïts a les seves competències.
Es consideren beneficiaries totes les persones físiques o jurídiques, entitats o associacions públiques o privades, comunitats de béns o qualsevol altre tipus de comunitat econòmica que hagi de realitzar l’activitat o el projecte que fonamenti l’atorgament de la subvenció o es trobi en situació que legitimi la seva concessió.

Formes de tramitació
  • Seu electrònica de l'Ajuntament de Lleida (amb certificat digital)

    Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.

    Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.

    Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.

    Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.

     

Documentació que cal aportar
  1. Fitxa dels projectes o activitats a realitzar. (Podeu utilitzar com a model l'Annex 1 de l'apartat Impresos, en cas de subvenció de la Regidoria d'Acció i Innovació Social, Persones Grans o Cultura, cal utilitzar el model específic)
  2. Autorització de transferència bancària (Vegeu l'Annex 2 de l'apartat Impresos). Cal acreditar la titularitat del compte corrent per rebre l'ajut mitjançant la certificació de l'imprès signat per la persona titular i l'entitat bancària o bé aportant, aquest imprès d'autorització, signat només per la persona titular i certificat original de titularitat del compte, que podrà ser expedit de forma telemàtica o similar per l'entitat bancària. En el cas de la banca en línia se’l pot generar el mateix titular, (opció de certificat bancari original, signat electrònicament per l’entitat).
  3. Altra documentació que l’entitat, associació o organització considereu oportuna.

Consulta de dades

D’acord amb l’art. 28 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, LPAC, per verificar el compliment de la normativa relativa a aquest procediment, l’Ajuntament de Lleida accedirà o obtindrà les dades o documents següents de les administracions corresponents:

  • Ajuntament de Lleida: comprovació que no hi hagi deutes pendents de pagament. 
  • Agència Estatal d'Administració Tributària: comprovació que no hi hagi deutes pendents de pagament.
  • Tresoreria General de la Seguretat Social: comprovació que no hagi deutes pendents de pagament.

Per tal que l’Ajuntament de Lleida i els seus organismes autònoms puguin realitzar les comprovacions, la persona sol·licitant ha de manifestar la seva conformitat amb aquestes.

En cas d’oposició a la realització d’aquestes consultes, s’hauran d'acreditar els requisits sol·licitats, aportant els certificats negatius de deutes de les administracions corresponents.

 

Impresos
  • Annex 1 (per a les subvencions nominatives adreçades a Cultura)
  • Annex 1 (per a les subvencions nominatives adreçades a la Regidoria d'Acció i Innovació Social o Persones Grans)
  • Annex 1: Fitxa del projecte
  • Annex 2: Autorització de transferència bancaria
  • Autorització de representació.
  • Retribucions any en curs o anterior
Darrera actualització 06/05/2025 14:08
Iniciar tràmit amb id digital
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana