Aquest tràmit inclou la presentació de les subvencions i ajuts que figuren al la Estratègic de subvencions de les modalitats següents:
Consulteu la relació de subvencions sense concurrència a l'Annex de l'apartat "Documents").
Aquelles subvencions de modalitat concessió directa que no es trobin en els supòsits anteriors i que es donin excepcionalment, per raons d'interès públic, social, econòmic o humanitari, o altres degudament justificades, caldrà demanar-les pel tràmit específic habilitat..
L’Ajuntament de Lleida i els seus organismes autònoms que proposen l’establiment de subvencions, atorgaran les subvencions, en aquestes modalitats, a través de la signatura de convenis subvencionals o resolucions de concessió directa a favor dels beneficiaris, amb la finalitat de fomentar la realització d’activitats d’utilitat pública o interès social per a promoure la consecució de fins públics atribuïts a les seves competències. Es consideren beneficiaries totes les persones físiques o jurídiques, entitats o associacions públiques o privades, comunitats de béns o qualsevol altre tipus de comunitat econòmica que hagi de realitzar l’activitat o el projecte que fonamenti l’atorgament de la subvenció o es trobi en situació que legitimi la seva concessió.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
D’acord amb l’art. 28 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, LPAC, per verificar el compliment de la normativa relativa a aquest procediment, l’Ajuntament de Lleida accedirà o obtindrà les dades o documents següents de les administracions corresponents:
Per tal que l’Ajuntament de Lleida i els seus organismes autònoms puguin realitzar les comprovacions, la persona sol·licitant ha de manifestar la seva conformitat amb aquestes.
En cas d’oposició a la realització d’aquestes consultes, s’hauran d'acreditar els requisits sol·licitats, aportant els certificats negatius de deutes de les administracions corresponents.