Tràmits per l'obertura, la modificació i el control posterior de les activitats en funció de les seves característiques i del local. Els tràmits estan subjectes a l'autoliquidació i pagament previ de la taxa corresponent.
A tenir en compte: La disposició derogatòria de l'Ordenança reguladora dels procediments d'intervenció administrativa municipal sobre ús del sol i edificació, llicències urbanístiques i comunicacions prèvies, ha derogat l'annex 1 de l'Ordenança municipal d'intervenció administrativa i control d'activitats, que establia els nivells d'incidència dels usos i les activitats, el qual ha quedat substituït per l'annex 3 de la mateixa.
Consultes:
Tràmits relacionats d'altres departaments:
En el supòsit de noves obertures, modificació de la superfície de l’activitat, canvi d'activitat, canvi de titular de l’activitat o comunicació de baixa de l’activitat cal presentar el formulari de Declaració de residus. Vegueu l'apartat "Impresos".
La taxa s'estableix a les Ordenança fiscal 2.4 de l'Ajuntament de Lleida.
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC). Rambla Ferran, 32, planta baixa. 25007 Lleida. Consulteu l'horari d'atenció
Indústria i Activitats activitats@paeria.es urbanisme.llicencies@paeria.es
Des de la Finestreta Única Empresarial podeu consultar i fer els tràmits necessaris, davant de les diferents administracions, per iniciar una activitat económica.
Podeu consultar quina és la normativa lingüística a l'hora d'obrir un negoci o comerç aquí