D’acord amb l'art. 14 del reglament, els serveis tècnics que gestionin la Marca, poden informar favorablement per autoritzar l’ús de la Marca per una activitat i període de temps concrets, prèvia petició de l’entitat organitzadora.
En aquesta petició caldrà fer constar:
L’autorització es farà per part del/la President/a de la Comissió. Els serveis tècnics donaran compte a la Comissió Gestora de la Marca de les autoritzacions emeses per l’ús esporàdic de la Marca.
ELECTRÒNICAMENT
Ompliu el formulari que us apareixerà quan cliqueu a sobre de l'opció Iniciar Tràmit.
Penseu a tenir preparats els documents que haureu d'adjuntar en funció de les diferents modalitats triades, i que trobareu en l'apartat Impresos.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.