• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Reserva espais del MORERA. Museu d'Art Modern i Contemporani de Lleida

Descripció

La Regidoria Cultura de l'Ajuntament de Lleida ofereix els espais del MORERA. Museu d’Art Modern i Contemporani de Lleida per a què les entitats culturals, associacions, empreses, col·legis professionals i organitzacions hi puguin desenvolupar actes diversos.

El MORERA. Museu d’Art Modern i Contemporani de Lleida disposa de 3 espais:

  1. Sala d’Actes / Auditori (110 m2): Espai amb cadires, equip de so i tarima fixa. Aforament 75 persones
  2. Terrassa (145 m2): Espai sense cadires. Aforament vinculat a la Sala d’Actes / Auditori.
  3. Aula polivalent (96 m2): Espai sense cadires. Aforament 45 persones

Preu

El preu del lloguer dels espais figura en les Ordenances fiscals i preus públics de l’Ajuntament de Lleida 2024:

  • Ordenança 4.5 MORERA. Museu d’Art Modern i Contemporani de Lleida.

Per les qüestions relatives a altres aspectes que no siguin estrictament el preu de lloguer de les sales s’aplicarà el contingut de les Ordenances fiscals i preus públics de l’Ajuntament de Lleida 2024: Ordenança Fiscal 3.5. Taxa per a la utilització d’equipaments municipals (pàg. 215-221), especialment en l’apartat: “Fora de l'horari habitual, definit en el reglament d'ús de cada equipament, la taxa per l'ús de les sales o dependències incloses en els apartats 1 a 5 incrementarà en un 50 % la tarifa ordinària els dies feiners i en un 100% els dies festius. En cas d'activitats d'entitats sense ànim de lucre, sense cobrament als assistents i inscrites en el Registre Municipal, fora de l'horari habitual, s’aplicarà la taxa de l'epígraf b dels apartats 1 a 5 amb un 50% d'increment en feiners i 100% en festius. La taxa es refereix a un ús de durada no superior a dues hores. Per cada període de dues hores o fracció de més, s'aplicarà una quota de 20% de la tarifa corresponent.”

Condicions d'ús

  • Per raons de seguretat, sota cap concepte es podran excedir els aforaments màxims.
  • A efectes de muntatge i proves, la jornada laboral del personal del MORERA és:
    • de dilluns a divendres, de 8.00 a 15.00 hores i de 16.00 a 18.00 hores (a concretar pels serveis tècnics en funció de la disponibilitat de les sales).
  • Tots els actes estan supervisats per personal del MORERA.
    • Tant el responsable de l'acte com el responsable de la seguretat del MORERA tenen tota l'autoritat sobre les decisions que s'hagin de prendre en cas de problema de seguretat dels llocs, les obres i les persones.
  • Qualsevol instal·lació d'equips va a càrrec de la persona que lloga l’espai.
  • Qualsevol servei especial ha de ser atès per la persona que lloga l’espai (càtering, floristeria, hostesses, seguretat, etc.).
  • La persona, empresa o representant que lloga l’espai farà les gestions necessàries per reservar i pagar directament una persona del servei extern d’atenció al públic, al que s’haurà d’afegir una persona vigilant de seguretat en el supòsit que l’acte sigui fora de l’horari d’obertura al públic del MORERA, amb les empreses contractades per l'Ajuntament en el moment de reservar l'esdeveniment.
Tramitació
  1. Abans de fer la sol·licitud, cal que acordeu prèviament la data amb el MORERA per confirmar la disponibilitat de l'espai.
  2. Per tal de confirmar la reserva de l’espai s’haurà de fer efectiu l’import de la taxa corresponent 15 dies abans de la data sol·licitada, mitjançant autoliquidació.

Tramitar electrònicament

  • Per fer la sol·licitud electrònicament, premeu el botó INICIAR TRÀMIT i empleneu el formulari corresponent.
  • Un cop feta la sol·licitud se us enviarà per correu electrònic des del Departament de Taxes i Preu Públics, el document d'autoliquidació per efectuar el pagament de la taxa corresponent.
  • El comprovant de pagament, juntament amb la pòlissa de responsabilitat civil, la podeu enviar per correu electrònic al correu del MORERA: publicsmorera@paeria.cat

Tramitar presencialment

  • Omplir la sol·licitud que trobareu a l'apartat Impresos
  • Un cop feta la sol·licitud presenteu-la en una de les oficines de registre de l'Ajuntament (OMAC-OGAT). Se us enviarà per correu electrònic des del Departament de Taxes i Preu Públics, el document d'autoliquidació per efectuar el pagament de la taxa corresponent.
  • El comprovant de pagament, juntament amb la pòlissa de responsabilitat civil, la podeu enviar per correu electrònic al correu del MORERA: publicsmorera@paeria.cat
Formes de tramitació
  • Seu electrònica de l'Ajuntament de Lleida (amb certificat digital)

    Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.

    Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.

    Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.

    Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.

     

  • Tramitació presencial: Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.

    Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.

    Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) 

    Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:

    • Únicament permet la tramitació telemàtica i per tant no disposa de canal de tramitació presencial, o
    • Esteu obligats a la tramitació electrònica (art. 14 de la Llei 39/2015).

    Web cita: https://citaoficines.paeria.cat

    Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)

    Rambla de Ferran, 32
    25007 Lleida
    Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:

    • gestions-omac@paeria.cat
    • Trucar a: 973 70 03 00 (i marqui l'opció que desitgi en funció del departament que vulgui contactar)

     

  • Tramitació presencial: Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT) amb CITA

    De dilluns a divendres de les 09.00 a les 14.00 h

    (a excepció de les festes oficials. Consulteu el calendari laboral)
     
    De l'1 de juliol al 15 de setembre, a partir de les 13 h només s'atendrà amb CITA.

    Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’administració, podeu demanar cita al web: https://citaoficines.paeria.cat , al telèfon 973 700 420 o presencialment al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Oficina de Gestió i Atenció Tributària
    Av. Blondel, 16 baixos
    25002 Lleida
    Tel. 973 700 420
    ofgestio@paeria.cat

    Podreu obtenir cita per al mateix dia, segons disponibilitat, telefònicament al 973 700 420 o de forma presencial al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Documentació imprescindible en cas de tramitació presencial

    •  Si el sol·licita l'interessat/da:
      • Original del document d'identitat, que pot ser: DNI, NIE, permís de residència, passaport o permís de conduir.
    • Si el sol·licita un representant (persona no obligada a relacionar-se electrònicament):
      • Original o fotocòpia del document d'identitat de la persona interessada o sol·licitant.
      • Original del document d'identitat del representant.
      • Full d'autorització signat pel sol·licitant. (vegeu l'apartat impresos)
    • En el supòsit de menors o d'incapacitats:
      • Original del document d'identitat del tutor o representant legal.
      • Original del Llibre de Família o de la sentència judicial que acredita aquesta representació legal.
         

     

Més informació

MORERA. Museu d'Art Modern i Contemporani de Lleida
Rambla Ferran, 13
25007 Lleida
Tel. 973 700 419
publicsmorera@paeria.cat

Documents
  • Ordenança 4.5 MORERA. Museu d'Art Modern i Contemporani de Lleida
Impresos
  • Autorització de representació
  • Sol·licitud per la a tramitació presencial
Tràmits relacionats
  • Reserva sales d'exposicions municipals i altres espais de la Regidoria de Cultura
Darrera actualització 30/04/2024 11:35
Iniciar tràmit amb id digital
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana