• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Sol·licitud d'ús / autorització d'activitats a les pistes poliesportives i Torre-Queralt.

Descripció

Quins equipaments es poden reservar amb aquest tràmit?

  • Pistes poliesportives
    • Pista de Pardinyes II
    • Pista de la Panera
  • Torre Queralt
    • Vestíbul
    • Taller 2

Equipaments municipals

Són equipaments pròxims als ciutadans i ciutadanes de titularitat municipal i adscrits a diferents regidories de l'Ajuntament de Lleida - principalment, a la Regidoria de Participació Ciutadana - i per a l'ús d'associacions o entitats ciutadanes.

Estan destinats a l'ús públic, amb la finalitat d'aconseguir la descentralització administrativa de determinats serveis municipals als barris i prestar serveis personals a entitats, per impulsar la realització d'activitats que tinguin per objecte el desenvolupament social, cultural, esportiu, de lleure i promoure l'associacionisme i la participació ciutadana en general.

Ho fan acollint, estimulant i potenciant la creativitat, les relacions personals i l'intercanvi d'idees i experiències, per contribuir a fer ciutat des dels diferents barris que configuren Lleida.

La finalitat dels equipaments municipals és:

  • Donar suport infraestructural per a què les entitats duguin a terme la realització d’activitats.

Qui ho pot sol·licitar?

Totes aquelles associacions, entitats ciutadanes o particulars, sense cap ànim de lucre, que tinguin per objecte la defensa, foment o millora dels interessos generals o sectorials dels veïns del municipi de Lleida.

Quins drets dóna?

La utilització de les instal·lacions dels equipaments municipals, segons l'autorització corresponent (art. 13 del Reglament).

Preu

S'hi aplicaran les taxes que corresponguin segons l'Ordenança Fiscal 3.5: taxa per la utilització de sales d'equipaments municipals.

Requisits previs

Cal fer la sol·licitud amb una antelació mínima de quinze dies a la de la realització de l'acte. Per a més informació, consulteu el reglament, articles 7 i 4.

Obligacions que implica

Segons el reglament de funcionament del Centres Cívics i Locals Social Municipals les entitats que fan ús del centres cívics tenen els drets i deures següents:

  1. Qualsevol associació o particular que faci ús d’aquestes instal·lacions o dependències, haurà de respectar unes normes de convivència mínimes vers la resta d’usuaris i usuàries dels centres cívics, i especialment no incórrer en cap falta de respecte i discriminació per raó de sexe, creença, ètnia o ideologia.
  2. Caldrà respectar i mantenir en perfecte estat totes les instal·lacions, i seguir les indicacions dels responsables municipals. En el cas que es produeixi algun desperfecte en les instal·lacions o que es deteriori algun recurs per mal ús o negligència, les despeses de reparació o de reposició seran a càrrec de l’associació o entitat usuària.
  3. Les entitats i persones usuàries, assumeixen totes les responsabilitats derivades de la contractació de personal o serveis de tota mena per dur a terme les actuacions o activitats desenvolupades o impulsades mentre en facin ús, sense que l’Ajuntament en pugui assumir cap responsabilitat o obligació directa o indirecta.
  4. Només restaran a la disposició de les entitats les sales sol·licitades i en les horaris sol·licitats. No es podran fer servir altres espais comuns sense l’autorització dels responsables municipals.
  5. S’ha de respectar de forma estricta la capacitat de cada espai que se cedeix, el control dels quals és responsabilitat de l’entitat o empresa sol·licitant.
  6. Depenent del tipus d’acte o activitat que es desenvolupi, l’entitat o empresa que demani un espai a l’equipament, haurà de tenir la corresponent assegurança, a petició i criteri de l’Ajuntament.
  7. Les entitats sol·licitants hauran de nomenar una persona responsable del control i la seguretat de l’acte que han de conèixer els responsables municipals.
  8. Cap activitat pot acabar més tard de les 2 de la matinada, sense autorització especifica.
  9. L’Ajuntament sempre pot negar l’autorització d’ús de sales quan les activitats que s’hi vulguin dur a terme puguin causar molèsties evidents als usuaris del centre o als veïns i veïnes, fins i tot en aquells casos que l’autorització ja s’hagi concedit, però que posteriorment es demostri que l’activitat comporta riscos o molèsties no notificades prèviament.
  10. Les entitats que tinguin la previsió d’utilitzar aparells elèctrics hauran de comunicar-ho als responsables de l’equipament. NO es poden connectar mai aparells de més de 2.000 Wats de potència sense autorització expressa.
  11. La cessió d’una sala comporta la cessió d’un determinat espai per un temps definit i amb l’equipament que li és propi. El muntatge o el desmuntatge d’aquest equipament serà responsabilitat de l’entitat o de l’empresa sol·licitant.
  12. No es permet cuinar en aquests equipaments llevat que hi hagi una autorització expressa per casos particulars (tallers de cuina d’alguna entitat, demostracions autoritzades..)
  13. No es poden utilitzar els equipaments generals del centre (telèfon, fax, fotocopiadora, etc) llevat que hi hagi una autorització expressa.
  14. Si la reserva de la sala coincideix en cap de setmana o festiu, cal anar a recollir les claus prèviament al centre cívic en horari de consergeria.
Formes de tramitació
  • Seu electrònica de l'Ajuntament de Lleida (amb certificat digital)

    Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.

    Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.

    Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.

    Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.

     

Més informació

Regidoria de Participació i Drets Civils
Av. de Tortosa, 2 (Edifici Mercolleida), 1a planta
25005 Lleida 
Tel. 973 700 453
F
ax. 973 700 459
participacio@paeria.es  

Documents
  • Manual de gestió de reserves
Impresos
  • Autorització de representació
Darrera actualització 24/12/2024 09:05
TRAMITAR amb certificat
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana