Són equipaments pròxims als ciutadans i ciutadanes de titularitat municipal i adscrits a diferents regidories de l'Ajuntament de Lleida - principalment, a la Regidoria de Participació Ciutadana - i per a l'ús d'associacions o entitats ciutadanes.
Estan destinats a l'ús públic, amb la finalitat d'aconseguir la descentralització administrativa de determinats serveis municipals als barris i prestar serveis personals a entitats, per impulsar la realització d'activitats que tinguin per objecte el desenvolupament social, cultural, esportiu, de lleure i promoure l'associacionisme i la participació ciutadana en general.
Ho fan acollint, estimulant i potenciant la creativitat, les relacions personals i l'intercanvi d'idees i experiències, per contribuir a fer ciutat des dels diferents barris que configuren Lleida.
La finalitat dels equipaments municipals és:
Totes aquelles associacions, entitats ciutadanes o particulars, sense cap ànim de lucre, que tinguin per objecte la defensa, foment o millora dels interessos generals o sectorials dels veïns del municipi de Lleida.
La utilització de les instal·lacions dels equipaments municipals, segons l'autorització corresponent (art. 13 del Reglament).
S'hi aplicaran les taxes que corresponguin segons l'Ordenança Fiscal 3.5: taxa per la utilització de sales d'equipaments municipals.
Cal fer la sol·licitud amb una antelació mínima de quinze dies a la de la realització de l'acte. Per a més informació, consulteu el reglament, articles 7 i 4.
Segons el reglament de funcionament del Centres Cívics i Locals Social Municipals les entitats que fan ús del centres cívics tenen els drets i deures següents:
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Regidoria de Participació i Drets Civils Av. de Tortosa, 2 (Edifici Mercolleida), 1a planta 25005 Lleida Tel. 973 700 453 Fax. 973 700 459 participacio@paeria.es