• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Baixa de parada en un mercat municipal

Descripció
L'objectiu del servei de mercats municipals és assegurar l'abastiment al detall d'articles alimentaris (producte fresc, refrigerat i congelat), així com la venda al detall d'articles de l'equipament de la persona i complements per a la llar.

A l'interior del mercat no es permet la venda ambulant ni qualsevol altre tipus de venda especial.

Actualment hi ha en funcionament 3 mercats municipals:

  • Mercat Municipal de Balàfia
  • Mercat Municipal de Cappont
  • Mercat Municipal de Ronda-Fleming 
Tramitació
  1. Caldrà presentar, al Registre General (OMAC) o al Registre Auxiliar (OGAT), la sol·licitud genèrica i si correspon, l'autorització  de representació (vegeu documents en aquest tràmit) , juntament amb un certificat de l'associació de comerciants del mercat (gestoria) conforme no hi ha cap deute pendent amb aquesta.
  2. La Regidoria de Promoció de la ciutat, del comerç, del turisme i de l’Ocupació i l’Emprenedoria, notifica a la persona interessada la resolució de l'expedient. A la finalització o extinció del dret d'ús del lloc de venda, els titulars hauran de deixar lliures i buides a disposició de l'Ajuntament, les parades, els magatzems i les cambres frigorífiques.
  3. Totes les obres que es facin en els llocs de venda, magatzems i cambres frigorífiques que quedin unides permanentment al paviment, parets o altres elements constitutius dels mercats, resten de propietat municipal.

 

Formes de tramitació
  • Tramitació presencial: Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.

    Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.

    Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) 

    Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:

    • Únicament permet la tramitació telemàtica i per tant no disposa de canal de tramitació presencial, o
    • Esteu obligats a la tramitació electrònica (art. 14 de la Llei 39/2015).

    Web cita: https://citaoficines.paeria.cat

    Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)

    Rambla de Ferran, 32
    25007 Lleida
    Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)

    Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:

    • gestions-omac@paeria.cat
    • Trucar a: 973 70 03 00 (i marqui l'opció que desitgi en funció del departament que vulgui contactar)

     

  • Tramitació presencial: Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT) amb CITA

    De dilluns a divendres de les 09.00 a les 14.00 h

    (a excepció de les festes oficials. Consulteu el calendari laboral)
     
    De l'1 de juliol al 15 de setembre, a partir de les 13 h només s'atendrà amb CITA.

    Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’administració, podeu demanar cita al web: https://citaoficines.paeria.cat , al telèfon 973 700 420 o presencialment al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Oficina de Gestió i Atenció Tributària
    Av. Blondel, 16 baixos
    25002 Lleida
    Tel. 973 700 420
    ofgestio@paeria.cat

    Podreu obtenir cita per al mateix dia, segons disponibilitat, telefònicament al 973 700 420 o de forma presencial al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT.

    Documentació imprescindible en cas de tramitació presencial

    •  Si el sol·licita l'interessat/da:
      • Original del document d'identitat, que pot ser: DNI, NIE, permís de residència, passaport o permís de conduir.
    • Si el sol·licita un representant (persona no obligada a relacionar-se electrònicament):
      • Original o fotocòpia del document d'identitat de la persona interessada o sol·licitant.
      • Original del document d'identitat del representant.
      • Full d'autorització signat pel sol·licitant. (vegeu l'apartat impresos)
    • En el supòsit de menors o d'incapacitats:
      • Original del document d'identitat del tutor o representant legal.
      • Original del Llibre de Família o de la sentència judicial que acredita aquesta representació legal.
         

     

Documentació que cal aportar
  • Vegeu impresos en aquest tràmit 
  • Certificat de l'associació de comerciants del mercat (gestoria) conforme no hi ha cap deute pendent amb aquesta.
Normativa
  • Ordenança fiscal 2.09 Taxa per mercats
  • Reglament dels mercats municipals
Més informació

Regidoria de Promoció de la Ciutat, del Turisme i de l'Ocupació i l'Emprenedoria
Av. Tortosa, 2 (edifici Mercolleida)
Tel. 973700616
imc@paeria.cat
http://mercatsiconsum.paeria.cat 

Tràmits relacionats
  • Adjudicació de parada en un mercat municipal
Darrera actualització 24/03/2023 13:11

  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana