Amb aquest tràmit podeu demanar el duplicat d'un document de pagament (rebut) que tingueu pendent d'abonament, durant el període de pagament voluntari.
La persona interessada, titular del document de pagament, o una altra persona degudament autoritzada. (Vegeu l'apartat Impresos)
Es poden obtenir dins del període de pagament voluntari del tribut municipal corresponent, segons el calendari fiscal vigent.
En aquest cas, el càrrec us arribarà al vostre compte bancari el dia que consti al Calendari del contribuent.
Accediu al pagament en línia de tributs amb document d'ingrès
Més informació sobre com fer el pagament de tributs
Per la tramitació electrònica, premeu el botó "TRAMITAR" que trobareu al final d'aquesta pàgina i un cop sigueu a l'Oficina Virtual Tributària, heu d'accedir al menú i triar a "PAGAR" l'opció de "OBTENIR DOCUMENT DE PAGAMENT".
Si disposeu de certificat digital, des de l'Oficina Virtual Tributària, podreu, a més a més, consultar tots els vostres tributs (pendents i pagats) i treure'n duplicats per a fer-ne el pagament.
Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l'administració, podeu demanar cita prèvia clicant Aquí o bé trucant al telèfon 973 700 420.
Us heu d'adreçar a :
Oficina de Gestió i Atenció Tributària Ajuntament de Lleida Av. Blondel, 16 25002 Lleida
Si assistiu sense cita i sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l'administració, sereu atesos el mateix dia sempre que l'organització del servei ho permeti.
Oficina de Gestió i Atenció Tributària Av. Blondel, 16 25002 Lleida Tel. 973 700 420