• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Duplicats de documents de pagament durant el període de pagament voluntari

Descripció

Amb aquest tràmit podeu demanar el duplicat d'un document de pagament (rebut) que tingueu pendent d'abonament, durant el període de pagament voluntari.

El període de pagament voluntari és el termini establert per al pagament dels tributs i es publica cada any al Calendari del contribuent.

Qui ho pot sol·licitar? 

La persona interessada, titular del document de pagament, o una altra persona degudament autoritzada. (Vegeu l'apartat Impresos)

Quan es pot fer?

Es poden obtenir dins del període de pagament voluntari del tribut municipal corresponent, segons el calendari fiscal vigent.

Si teniu els tributs domiciliats

En aquest cas, el càrrec us arribarà al vostre compte bancari el dia que consti al Calendari del contribuent.

Pagament de tributs

Accediu al pagament en línia de tributs amb document d'ingrès

Més informació sobre com fer el pagament de tributs

Tramitació

Tramitar electrònicament a l'Oficina Virtual Tributària

Per la tramitació electrònica, premeu el botó "TRAMITAR" que trobareu al final d'aquesta pàgina i un cop sigueu a l'Oficina Virtual Tributària, heu d'accedir al menú i triar a "PAGAR" l'opció de "OBTENIR DOCUMENT DE PAGAMENT". 

Consulta a l'Oficina Virtual Tributària amb certificat digital

Si disposeu de certificat digital, des de l'Oficina Virtual Tributària, podreu, a més a més, consultar tots els vostres tributs (pendents i pagats) i treure'n duplicats per a fer-ne el pagament. 

Les tramitacions presencials a l'Oficina de Gestió i Atenció Tributària (OGAT) són amb cita prèvia

Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l'administració, podeu demanar cita prèvia clicant Aquí o bé trucant al telèfon 973 700 420.

Us heu d'adreçar a :

Oficina de Gestió i Atenció Tributària
Ajuntament de Lleida
Av. Blondel, 16
25002 Lleida
 

EXCEPCIONALMENT només per a l'obtenció de cartes de pagament

Si assistiu sense cita i sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l'administració, sereu atesos el mateix dia sempre que l'organització del servei ho permeti.

Documentació que cal aportar
  • Si el sol·licita l'interessat/da:
    • Original del document d'identitat, que pot ser: DNI, NIE, permís de residència, passaport o permís de conduir.
  • Si el sol·licita un representant (persona no obligada a relacionar-se electrònicament):
    • Original o fotocòpia del document d'identitat de la persona interessada o sol·licitant.
    • Original del document d'identitat del representant.
    • Full d'autorització signat pel sol·licitant. (vegeu l'apartat impresos)
  • En el supòsit de menors o d'incapacitats:
    • Original o fotocòpia del document d'identitat del tutor o representant legal.
    • Original del Llibre de Família o de la sentència judicial que acredita aquesta representació legal. 
Més informació

Oficina de Gestió i Atenció Tributària
Av. Blondel, 16
25002 Lleida
Tel. 973 700 420

Impresos
  • Model d'autorització com a representant
Darrera actualització 22/12/2021 10:11
Tramitar
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana