Amb aquest tràmit podeu demanar el duplicat d'un document de pagament que tingueu pendent d'abonament durant el període executiu.
El termini voluntari de pagament dels tributs es publica cada any al Calendari del contribuent.
Les quotes que no s'hagin abonat dins del termini voluntari de pagament tindran un recàrrec.
La persona interessada, titular del document de pagament, o una altra persona degudament autoritzada. (Vegeu l'apartat "Impresos")
Es pot sol·licitar a partir del dia següent de la finalització del període de pagament voluntari del tribut o deute municipal corresponent, segons el calendari fiscal vigent.
Quan no es paga un deute dins del termini voluntari de pagament, s’ha d'abonar el recàrrec previst a l’article 28 de la Llei General Tributària.
El recàrrec és del 5% si es paga abans que es notifiqui la provisió de constrenyiment, del 10% si el deute es paga un cop s'ha notificat la provisió de constrenyiment i dintre dels terminis de l'article 62.5 de la Llei General Tributària
Si el pagament del deute s'efectua després d’haver-se notificat la provisió de constrenyiment, s’haurà d’abonar un recàrrec del 20%, més els interessos de demora generats des del dia següent al de la finalització del període voluntari.
Accediu al pagament per Internet de tributs amb document d'ingrès
Més informació sobre com fer el pagament de deutes
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó Tramitar que trobareu al final d'aquesta pàgina i empleneu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla; us demanarà que reviseu les dades i confirmeu.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el vostre codi de sol·licitud amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció Seguiment de tràmits que trobareu al menú de l'esquerra.
Si disposeu de certificat digital, accediu l'Oficina Virtual Tributària, mitjançant l'enllaç de Tramitar amb certificat. Podreu consultar tots els vostres tributs, el seu estat i treure'n duplicats per fer-ne el pagament.
Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l'administració, podeu demanar cita prèvia clicant Aquí o bé trucant al telèfon 973 700 420.
Us heu d'adreçar a :
Oficina de Gestió i Atenció Tributària Ajuntament de Lleida Av. Blondel, 16 25002 Lleida
Si assistiu sense cita i sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l'administració, sereu atesos el mateix dia sempre que l'organització del servei ho permeti.