• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Inscripció per designar els membres del Consell de Barri

Descripció

Mitjançant aquest tràmit, cada entitat pot designar dos representants per ser membres del Consell de Barri.

Recordeu, que a banda de designar les persones representants de l'entitat, si ho desitgeu, podeu designar persones de rellevància en l'àmbit territorial del vostre consell, tenint en compte que no podran ser membres de les entitats que conformaran el plenari del Consell de Barri en qüestió.

Que és el Consell de Barri?

Els Consells de Barri són espais d’interlocució estables i regulars entre la ciutadania i l’Ajuntament. La seva missió és debatre i recollir opinions i propostes a fi d’incidir en les polítiques municipals.

Poden formar part membres del Consell de Barri d'acord amb la normativa vigent del Reglament de Participació Ciutadana 2006, Article 2 Annex 3.

Quants Consell de Barri hi ha a la Ciutat de Lleida?

  1. Centre Històric i entorns. Regidor: Fèlix Larrosa
  2. Noguerola, Estació-Segre i entorns. Regidora: Cristina Morón
  3. Pardinyes i entorn. Regidor: Carlos Enjuanes
  4. Secà i entorn. Regidor: Cristina Morón
  5. Balàfia i entorn. Regidora: Carme Valls
  6. Camp d’Esports, Ciutat Jardí i entorn. Regidor: Begoña Iglesias
  7. Instituts-St. Ignasi, Escorxador i entorn. Regidora: Pilar Bosch
  8. Pius XII-G., Universitat-Zona Alta-R. Viñes i entorn. Regidora: Anna Miranda
  9. La Mariola, Blocs Joan Carles i Turó de Gardeny. Regidor: Xavier Blanco
  10. Cappont i entorn. Regidor: Jackson Quiñónez
  11. La Bordeta i entorn. Regidora: Jackson Quiñónez
  12. Magraners i entorn. Regidor: Fèlix Larrosa
  13. Horta. Regidora: Begoña Iglesias
  14. Llívia i entorn. Regidora: Begoña Iglesias
  15. El Clot i entorn. Regidora: Carme Valls
Formes de tramitació
  • Seu electrònica de l'Ajuntament de Lleida (tramitació amb i sense certificat digital)

    Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "tramitar" o "tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, empleneu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, i envieu-lo. 

    Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.

    Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.

Més informació

Regidoria de Participació i Drets Civils
Av. de Tortosa, 2 (Edifici Mercolleida), 1a planta
25005 Lleida
Tel. 973 700 453

Seleccioneu un tràmit
  • Inscripció per a Entitats
  • Inscripció per designar les persones de rellevància
Darrera actualització 16/04/2024 14:25

  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana