Mitjançant aquest tràmit, cada entitat pot designar dos representants per ser membres del Consell de Barri.
Recordeu, que a banda de designar les persones representants de l'entitat, si ho desitgeu, podeu designar persones de rellevància en l'àmbit territorial del vostre consell, tenint en compte que no podran ser membres de les entitats que conformaran el plenari del Consell de Barri en qüestió.
Els Consells de Barri són espais d’interlocució estables i regulars entre la ciutadania i l’Ajuntament. La seva missió és debatre i recollir opinions i propostes a fi d’incidir en les polítiques municipals.
Poden formar part membres del Consell de Barri d'acord amb la normativa vigent del Reglament de Participació Ciutadana 2006, Article 2 Annex 3.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "tramitar" o "tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, empleneu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Regidoria de Participació i Drets Civils Av. de Tortosa, 2 (Edifici Mercolleida), 1a planta 25005 Lleida Tel. 973 700 453