* En l’apartat de “Documents”, pots consultar directament les bases d’aquestes subvencions on apareix tota la informació necessària
Regular la concessió d’ajuts per donar suport econòmic a les persones amb discapacitat i mobilitat reduïda i/o dependència per fer front a les despeses derivades de desplaçament als serveis especialitzats d’atenció diürna i donar suport econòmic a les persones propietàries de taxis adaptats per fer front a les despeses derivades del manteniment dels vehicles.
Queden expressament exclosos:
a) Requisits específics en cas de la Modalitat Taxi adaptat:
b) Requisits comuns per totes les bases:
Us recomanem que tramiteu l'obtenció d'un certificat digital, ja que les entitats esteu obligades a fer els tràmits amb l'administració, exclusivament, de forma telemàtica.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
D’acord amb allò establert a l’article 68 de la Llei 39/2015, si la sol·licitud d’iniciació no reuneix els requisits establerts en la convocatòria i, en el seu cas, a les bases específiques de cada línia d’actuació, es requerirà a la persona sol·licitant perquè en el termini de 10 dies esmeni o aporti els documents preceptius, amb indicació que si no ho fa, es considerarà que desisteix de la seva petició.
D’acord amb l’art. 28 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques, per verificar el compliment de la normativa relativa a aquest procediment, l’Ajuntament de Lleida accedirà o obtindrà les dades o documents següents de les administracions corresponents:
Per tal que l’Ajuntament de Lleida i els seus organismes autònoms puguin realitzar les comprovacions, la persona adjudicatària ha de manifestar la seva conformitat amb aquestes.
En el cas que us oposeu a què fem aquestes consultes, haureu d'acreditar els requisits sol·licitats aportant la documentació vigent següent: certificat negatiu de deute de l'Ajuntament de Lleida, certificat negatiu de deute amb la TGSS i certificat negatiu d'obligacions tributàries de l'AEAT, declaració de renda, rendiments del capital immobiliari i mobiliari. Declaració jurada d'ajudes i subvencions obtingudes del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya, Barem de Necessitat d'Acompanyant i/o Grau de Dependència.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Si teniu dubtes concrets referents al procediment de justificació us heu de posar en contacte amb:
Benestar Social Regidoria Acció i Innovació Social C. Tallada, 34, 1r 25002 Lleida Telèfon 973700306 serveissocials@paeria.es