• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Sol·licitud genèrica adreçada a l'Ajuntament de Lleida

Descripció

La sol·licitud genèrica es pot utilitzar per a la presentació de qualsevol petició sempre i quan aquesta petició no correspongui a un tràmit específic existent i per al qual ja hi hagi un model normalitzat de sol·licitud. 

La utilització de la sol·licitud genèrica per a la presentació d'un tràmit específic, comportarà considerar que la sol·licitud no està correctament formulada i el consegüent requeriment a l'interessat de la presentació del tràmit específic que correspongui.

Si voleu presentar una denúncia ciutadana, ho heu de fer mitjançant el tràmit "Canal de denúncies ciutadanes".

Per a comunicacions, queixes i suggeriments (no per a tramitacions), podeu utilitzar la Bústia ciutadana

Qui la pot presentar?  

Qualsevol persona física o jurídica.

En la sol·licitud haureu de complimentar les dades que es demanen, reflectint amb claredat la vostra petició, el motiu detallat i indicant-hi, també, la data.

La sol·licitud ha d'estar signada, per tal de poder tramitar la petició.

Termini de resolució

D’acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, el termini màxim de resolució és de 3 mesos amb caràcter general, sempre que no es doni cap dels supòsits que poden ocasionar la suspensió o ampliació de l'esmentat termini.

Efectes del silenci administratiu

D’acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en els procediments iniciats a sol·licitud de la persona interessada la finalització del termini màxim sense haver-se notificat cap resolució expressa tindrà efectes estimatoris o desestimatoris segons el contingut de la petició expressada a la instància.

 

Formes de tramitació
  • Seu electrònica de l'Ajuntament de Lleida (amb certificat digital)

    Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.

    Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.

    Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.

    Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.

     

    Presencialment:

    Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana
    Rambla de Ferran, 32
    25007 Lleida
    Consulteu l'horari d'atenció

    Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri - Bordeta
    Avinguda Pla d'Urgell, 28
    25001 Lleida
    Consulteu l'horari d'atenció

Documentació que cal aportar

Si presenteu una sol·licitud genèrica de forma presencial heu de tenir preparats els documents següents:

  • Document de sol·licitud (vegeu Impresos)
  • Document d'identificació (DNI, NIE, passaport)
  • Autorització de representació, si actueu en nom d'un altri o d'una entitat (vegeu Impresos)
Impresos
  • Autorització de representació
  • Sol·licitud per a la tramitació presencial
Darrera actualització 03/07/2025 13:15
TRAMITAR amb certificat
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana