La persona sol·licitant del rellotge de càrrega i descàrrega ha de ser la titular del vehicle (a excepció dels vehicles de Renting, que hauran de presentar com a documentació el contracte de la financera).
El vehicle per al qual es sol·licita aquesta autorització NO pot ser turisme i ha d'estar destinat al transport de mercaderies o activitats auxiliars o complementàries del transport (tal i com figura en la fitxa tècnica adjunta, en l'apartat CL), d'acord amb l'article 55.2, capítol 2 de l'Ordenança de Circulació de Vianants i Vehicles de Lleida i d'acord el decret de 15 de gener de 2008.
Queden excloses d'aquesta regulació les operacions de càrrega i descàrrega de mercaderies perilloses.
Més informació sobre els requisits per obtenir l'autorització (vegeu apartat Documents).
Un cop revisat l'expedient i emesa l'autorització, l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana enviarà avís de recollida al correu electrònic que es faciliti en la sol·licitud. No cal demanar cita prèvia. El rellotge s'ha de recollir a l'adreça següent:
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) Rambla Ferran, 32 25007 Lleida
Aquesta autorització cal col·locar-la en un lloc visible des de l’exterior del vehicle i únicament té validesa per a zones de càrrega i descàrrega sotmeses al règim d’estacionament amb horari limitat.
Quan un conductor aparqui en aquestes zones, ha de deixar marcada l'hora d'arribada mitjançant aquest rellotge.
No es pot sobrepassar la mitja hora d'estacionament.
La primera emissió és gratuïta.
La taxa per expedició de DUPLICATS està regulada a l'Ordenança Fiscal 2.1 (Art 5. Epígraf 2n, núm. 13). Podeu pagar o obtenir la carta de pagament si accediu al tràmit "Autoliquidació de la taxa de duplicat de rellotge d'estacionament".
Consulteu les Ordenances fiscals.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.
Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:
Vegeu "Seleccioneu un tràmit" per accedir a la tramitació de la taxa per expedició de DUPLICAT.
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana Rambla Ferran, 32, planta baixa 25007 Lleida gestions-omac@paeria.es
Disposem d'un nou servei telefònic d'assistència en la tramitació electrònica, per aquells ciutadans que tenen dificultats per fer tràmits de forma electrònica.
El telèfon és el 973 93 02 47