Mitjançant aquest tràmit es poden gestionar les ocupacions de via pública per a filmacions. Hi ha dos tipus d’ocupació de via pública:
Amb aquesta declaració responsable, podeu realitzar una filmació o una sessió fotogràfica que compleixi els requisits següents:
Imprimiu la declaració omplerta amb el registre d'entrada com a comprovant i porteu-la durant la filmació.
Mitjançant aquesta declaració responsable, les persones interessades posen en coneixement de l'Administració, la realització d'una ocupació de via pública per a filmacions, sessió fotogràfica, no comercial ni publicitària i declara, sota la seva responsabilitat, que compleix els requisits establerts i que es compromet a mantenir-los durant tot el procés, així com a complir les condicions generals i particulars establertes. Les declaracions responsables, són eficaces des de la seva entrada al Registre General de l'Ajuntament.
Amb aquesta sol·licitud, podeu realitzar una filmació o una sessió fotogràfica que compleixi els requisits següents:
La persona física o jurídica (o el seu representant legal) que vol exercir l'ocupació. Caldrà que indiqueu quina serà la persona de contacte durant la filmació.
La persona que presenta la declaració responsable o la sol·licitud per a l’ocupació, es fa responsable del compliment dels requisits i l'autorització queda supeditada al compliment de les següents condicions:
En el cas de la declaració responsable, heu de complir, a més a més, les condicions següents:
La presentació de la declaració responsable faculta l’Ajuntament per verificar la conformitat de les dades que s’hi contenen.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Departament de Mobilitat Pl. Paeria, 11, 4a planta Telèfon 973 700 626 25007 Lleida ovpvobilitat@paeria.cat