La cessió de llicència està subjecte a llicència municipal i a l'abonament de la corresponent taxa, d'acord amb les especificacions del Reglament Municipal del Servei d’Autotaxi, i de l'Ordenança fiscal 2.02 respectivament.
Els titulars de la llicència del taxi.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el resguard de la sol·licitud i el justificant del registre d'entrada.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Podeu presentar presencialment la vostra sol·licitud i documentació a qualsevol de les oficines d'assistència en matèria de registre.
Consulteu la informació de les oficines de registre de l'Ajuntament de Lleida i dels organismes vinculats.
Amb caràcter general
Mobilitat Pl. Paeria, 11 4a planta. Tel.973 700 326 mobilitat@paeria.cat