D’acord amb l’establert a l’article 62 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la denúncia és l’acte pel qual qualsevol persona, en compliment o no d’una obligació legal, posa en coneixement d’un òrgan administratiu l’existència d’un fet que pugui justificar la iniciació d’ofici d’un procediment administratiu. S’ habilita aquest canal per tal que la ciutadania pugui posar en coneixement de l’Ajuntament de Lleida els fets que vol denunciar.
Per a altres tipus de comunicacions o missatges a l’Ajuntament podeu utilitzar la Bústia de suggeriments, informacions o queixes.
Les denúncies han d’expressar la identitat de la persona o persones que les presenten.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el resguard de la sol·licitud i el justificant del registre d'entrada.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Horari especial vigílies de festiu del servei d'assessorament: Els dies 24 i 31 de desembre i 5 de gener, el servei serà de 08 a 15h.
Podeu presentar presencialment la vostra sol·licitud i documentació a qualsevol de les oficines d'assistència en matèria de registre.
Consulteu la informació de les oficines de registre de l'Ajuntament de Lleida i dels organismes vinculats.