La modificació no substancial amb efectes s’ha de comunicar a l’Ajuntament. Aquesta modificació es podrà dur a terme si l’òrgan ambiental considera la modificació no substancial o bé si no es pronuncia en el termini d’un mes.
La modificació no substancial sense efectes per a les persones o el medi ambient ha de constar a les actes de control periòdic i no està subjecta a aquesta comunicació.
D’activitat sotmesa a comunicació prèvia ambiental
La modificació d’una activitat sotmesa a comunicació prèvia s'ha de comunicar a l’Ajuntament quan pugi tenir efectes previsibles sobre les persones o el medi ambient.
En els altres casos, l’ampliació o la modificació de la llicència o la comunicació prèvia estarà subjecta a l’obtenció d’una nova llicència o la formalització d’una nova comunicació prèvia.
En tots els casos, per determinar més clarament quines modificacions poden o no ser substancials podeu consultar el document següent.
La persona física o jurídica titular d’una activitat o el seu representant legal. En aquest cas s’ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
La comunicació s'ha de formalitzar abans de fer la modificació no substancial.
La taxa s'estableix a les Ordenances Fiscals.
Des del mateix formulari podeu fer el pagament i acabar la sol·licitud.
Dins del mes següent a la data de la comunicació, l’Ajuntament ha de resoldre motivadament si es tracta d’una modificació no substancial o substancial.
Si en la modificació no substancial amb efectes sobre el medi ambient s’incorporen nous focus d’emissions, la resolució que determina que la modificació no és substancial podrà concretar els límits d’aquestes emissions, si aquests límits no estan fixats per la normativa sectorial.
Si l’òrgan ambiental considera que la modificació és substancial no es podrà dur a terme fins que s’hagi atorgat una nova llicència.
Quan les modificacions de l’activitat impliquin un canvi d’annex en la seva classificació de la LPCAA, resten sotmeses al que preveu l’article 59 d’aquesta Llei i estaran subjectes al règim d’intervenció administrativa que correspongui a la modificació proposada.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Juntament amb la sol·lcitud, heu d'adjuntar: