El Registre d’Establiments Minoristes d’Alimentació de la ciutat de Lleida (REMALL) constitueix un cens dels establiments de restauració i activitats de comerç minorista basat en la declaració responsable en matèria de salut alimentària que recull les dades d’identificació, ubicació i activitat.
El Reglament 852/2004 estableix l’obligació per part dels operadors a registrar-se, comunicar la seva activitat i domicili a l’autoritat competent corresponent.
Aquest tràmit s’ha de realitzar abans o simultàniament a l’inici de l’activitat. També s’ha de realitzar quan hi hagi canvis de l’activitat, del titular, de les instal·lacions o del domicili social. En el cas de que no es realitzi l’activitat alimentària cal sol·licitar la baixa del Registre.
Sí. En cas de subministrar a altres establiments minoristes cal complir els requisits que marca el Reial Decret 1021/2022, és a dir, només es podrà subministrar el 25% del volum anual d’aliments de producció pròpia i productes d’origen animal a altres establiments minoristes.
Sí. Aplicant el mateix criteri anterior de producció i afegint que cal respectar la distància màxima de 50km des de el punt d’origen.
Cal realitzar la inscripció al Registre General Sanitari d’Empreses Alimentàries i Aliments (RGSEAA) i/o al RSIPAC de la Generalitat de Catalunya, consulteu l’enllaç: Registre sanitari d'indústries i productes alimentaris de Catalunya (RSIPAC). gencat.cat.
Aquest tràmit és gratuït.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Àrea de Salut Pública C. Cavallers, 10-12, entresòl 25002 Lleida T. 973 700 313 salutpublica@paeria.cat