La gestió dels espais verds públics està en un procés de transició que té per objectiu foment de la biodiversitat urbana, la naturalització de les ciutats i la formació d'una infraestructura verda que afavoreixi espais urbans més saludables, sostenibles i ecològics.
La participació ciutadana en la millora de l’espai públic, i la seva implicació en aquest procés, s’expressa amb iniciatives d’actuacions de plantació d’espècies arbustives i herbàcies als escocells de les ciutats. Si vols participar i contribuir d’aquesta iniciativa a la ciutat de Lleida, ara pots fer-ho.
Les associacions, o els ciutadans que a títol individual, vulguin fer una actuació de plantació i/o naturalització i manteniment d’ escocells, ho sol·licitaran a l’Ajuntament de Lleida adreçant la seva petició mitjançant un formulari de declaració responsable i de compromís amb l’actuació que sol·liciten.
Els serveis tècnics de la Regidoria de Sostenibilitat revisaran sol·licituds i donaran resposta indicant els escocells més adients per fer les plantacions en funció de la disponibilitat i de les necessitats o característiques de l’arbrat.
Un cop rebuda l’autorització municipal, els sol·licitants podran recollir el material dels tancaments i de senyalització a les dependències municipals que s’indiquin a la corresponent autorització
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el resguard de la sol·licitud i el justificant del registre d'entrada.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Horari especial vigílies de festiu del servei d'assessorament: Els dies 24 i 31 de desembre i 5 de gener, el servei serà de 08 a 15h.
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.
Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Consulteu l'horari d'atenció
Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:
Regidoria de Sostenibilitat Pl. Paeria, 11 planta baixa 25007 Lleida Tel. 973 700 455 Ext 2616 mediambient@paeria.cat