La gestió dels espais verds públics està en un procés de transició que té per objectiu foment de la biodiversitat urbana, la naturalització de les ciutats i la formació d'una infraestructura verda que afavoreixi espais urbans més saludables, sostenibles i ecològics.
La participació ciutadana en la millora de l’espai públic, i la seva implicació en aquest procés, s’expressa amb iniciatives d’actuacions de plantació d’espècies arbustives i herbàcies als escocells de les ciutats. Si vols participar i contribuir d’aquesta iniciativa a la ciutat de Lleida, ara pots fer-ho.
Les associacions, o els ciutadans que a títol individual, vulguin fer una actuació de plantació i/o naturalització i manteniment d’ escocells, ho sol·licitaran a l’Ajuntament de Lleida adreçant la seva petició mitjançant un formulari de declaració responsable i de compromís amb l’actuació que sol·liciten.
Els serveis tècnics de la Regidoria de Sostenibilitat revisaran sol·licituds i donaran resposta indicant els escocells més adients per fer les plantacions en funció de la disponibilitat i de les necessitats o característiques de l’arbrat.
Un cop rebuda l’autorització municipal, els sol·licitants podran recollir el material dels tancaments i de senyalització a les dependències municipals que s’indiquin a la corresponent autorització
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.
Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Consulteu l'horari d'atenció
Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri (OAC de Barri)
Sense cita.
Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri - Bordeta Avinguda Pla d'Urgell, 28 25001 Lleida Consulteu l'horari d'atenció
Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:
Regidoria de Sostenibilitat Pl. Paeria, 11 planta baixa 25007 Lleida Tel. 973 700 455 Ext 2616 mediambient@paeria.cat