La cita és el servei que l’Ajuntament de Lleida posa a disposició de la ciutadania no obligada a relacionar-se electrònicament, per a ser assistits a l’OMAC. Aquest sistema organitzatiu permet optimitzar els recursos, minimitzant el temps d'espera de la ciutadania.
IMPORTANT: “Si necessiteu registrar la vostra petició abans de finalitzar l’any, podeu enviar un correu electrònic a l’adreça: gestions-omac@paeria.es, i se li gestionarà una cita, segons termini i disponibilitat”.
AVÍS:
Informació d'interès que ha de tenir en compte en el moment de reservar la seva cita.
El dia i hora senyalat us heu de presentar a l'oficina indicada i confirmar la cita en el lector de QR de la pantalla tàctil que trobareu a l'entrada de l'oficina o el punt d'informació (punt 1). En aquell moment, se us proporcionarà un tiquet i us cridaran des d'un lloc d'atenció.
És necessària puntualitat ja que podeu ser atesos fins 10 minuts abans de l'hora concertada i tingueu en compte que passats 10 minuts de l'hora de la cita, aquesta caducarà i no podreu obtenir el tiquet corresponent des del lector de QR. S'haurà d'adreçar al punt d'informació.
ATENCIÓ:
Si sou persona física no obligada a la tramitació electrònica (art.14 de la Llei 39/2015) que heu de fer un tràmit subjecte a termini (presentació d'al·legacions i recursos, presentació a convocatòries...) i no trobeu cita presencial:
Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:
Qui la pot demanar?
Qualsevol persona.
La cita sempre s’ha de concertar a nom de la persona que anirà a l’oficina, encara que hagi de fer la gestió per a una altra.
Si feu la gestió per a una altra persona CAL QUE HI DUGUEU L'AUTORITZACIÓ CORRESPONENT, degudament signada i amb una còpia del DNI de la persona que autoritza i l'autoritzada.
Ha de sol·licitar una cita per cada gestió/persona.
Com podeu sol·licitar una cita a l'OMAC?
Podeu demanar la cita per diferents canals:
Què podeu fer?
Podeu donar l’alta, consultar o anul·lar una cita amb l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Lleida.
En el cas que no pugueu assistir a la cita concertada o la vulgueu consultar, ho heu de fer des dels enllaços següents:
Quan demaneu cita, trieu el servei o tràmit que voleu fer consultant la relació de tràmits amb cita i la informació del web.
Si heu de fer més d'un tràmit, us demanem que sol·liciteu una cita per a cadascun d'ells.
En el supòsit del servei de padró d’habitants / cens: altes/canvis de domicili al Padró Municipal, renovacions i confirmacions al padró municipal, heu de sol·licitar una per cada unitat familiar no més gran de 4 persones. Si supereu els 4 membres la unitat familiar, heu de demanar una altra cita. Si sou unitats diferents i empadronaments en adreces diferents heu de sol·licitar una cita per cada persona.
Com podeu fer la petició de cita per Internet?
Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.
Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Consulteu l'horari d'atenció