La cita és el servei que l’Ajuntament de Lleida posa a disposició de la ciutadania no obligada a relacionar-se electrònicament, per a ser assistits a l’OMAC. Aquest sistema organitzatiu permet optimitzar els recursos, minimitzant el temps d'espera de la ciutadania.
IMPORTANT: “Si necessiteu registrar la vostra petició abans de finalitzar l’any, podeu enviar un correu electrònic a l’adreça: gestions-omac@paeria.es, i se li gestionarà una cita, segons termini i disponibilitat”.
AVÍS:
Informació d'interès que ha de tenir en compte en el moment de reservar la seva cita.
El dia i hora senyalat us heu de presentar a l'oficina indicada i confirmar la cita en el lector de QR de la pantalla tàctil que trobareu a l'entrada de l'oficina o el punt d'informació (punt 1). En aquell moment, se us proporcionarà un tiquet i us cridaran des d'un lloc d'atenció.
És necessària puntualitat ja que podeu ser atesos fins 10 minuts abans de l'hora concertada i tingueu en compte que passats 10 minuts de l'hora de la cita, aquesta caducarà i no podreu obtenir el tiquet corresponent des del lector de QR. S'haurà d'adreçar al punt d'informació.
ATENCIÓ:
Si sou persona física no obligada a la tramitació electrònica (art.14 de la Llei 39/2015) que heu de fer un tràmit subjecte a termini (presentació d'al·legacions i recursos, presentació a convocatòries...) i no trobeu cita presencial:
Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:
Qui la pot demanar?
Qualsevol persona.
La cita sempre s’ha de concertar a nom de la persona que anirà a l’oficina, encara que hagi de fer la gestió per a una altra.
Si feu la gestió per a una altra persona CAL QUE HI DUGUEU L'AUTORITZACIÓ CORRESPONENT, degudament signada i amb una còpia del DNI de la persona que autoritza i l'autoritzada.
Ha de sol·licitar una cita per cada gestió/persona.
Com podeu sol·licitar una cita a l'OMAC?
Podeu demanar la cita per diferents canals:
Què podeu fer?
Podeu donar l’alta, consultar o anul·lar una cita amb l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Lleida.
En el cas que no pugueu assistir a la cita concertada o la vulgueu consultar, ho heu de fer des dels enllaços següents:
Quan demaneu cita, trieu el servei o tràmit que voleu fer consultant la relació de tràmits amb cita i la informació del web.
Si heu de fer més d'un tràmit, us demanem que sol·liciteu una cita per a cadascun d'ells.
En el supòsit del servei de padró d’habitants / cens: altes/canvis de domicili al Padró Municipal, renovacions i confirmacions al padró municipal, heu de sol·licitar una per cada unitat familiar no més gran de 4 persones. Si supereu els 4 membres la unitat familiar, heu de demanar una altra cita. Si sou unitats diferents i empadronaments en adreces diferents heu de sol·licitar una cita per cada persona.
Com podeu fer la petició de cita per Internet?
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.
Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Consulteu l'horari d'atenció
Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri (OAC de Barri)
Sense cita.
Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri - Bordeta Avinguda Pla d'Urgell, 28 25001 Lleida Consulteu l'horari d'atenció
Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a: