Aquesta comunicació cal tramitar-la, com a mínim, 5 dies abans de la data prevista de l'actuació
Des del mateix formulari podeu fer el pagament i finalitzar el tràmit de comunicació
1. Disposar de la llicència o comunicació d'obertura per a l'exercici de l'activitat i de la terrassa, si escau.
2. Disposar de la llicència de vetlladors (número d'expedient) si l'actuació es realitza en una terrassa en espai públic.
3. No tenir en tràmit cap expedient disciplinari o sancionador relacionat amb el funcionament de l'establiment.
La persona titular de l'establiment o la persona representant legal en cas de persones jurídiques.
La comunicació s’ha de presentar, com a molt tard, CINC dies abans de la data de l'actuació.
La presentació de la comunicació prèvia amb alguna inexactitud, falsedat o omissió de caràcter essencial no és eficaç jurídicament i, per tant, no és vàlida i impedeix la realització de l’actuació en directe comunicada, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives de les quals s’hagués de respondre.
Un cop presentada la comunicació, l’actuació en directe es pot realitzar sota l’exclusiva responsabilitat de les persones titulars o organitzadores.
No obstant això, quan d'acord amb alguna norma bàsica o sectorial* sigui necessari comptar amb altres llicències, autoritzacions o controls inicials previs, no es podrà realitzar l'actuació fins que el titular disposi de la totalitat de títols administratius habilitats.
L'Ajuntament es reserva les facultats d'inspecció i de control sobre les activitats.
*(Vinculada a convivència veïnal, seguretat ciutadana, de protecció de salut, de protecció contra incendis, o qualsevol altra)
1. LAeq60s<82dBA de 12:00 a 21:00 h 2. LAeq60s<72dBA de 21:00 a 23:00 h
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Secció de Llicències Regidoria d’Agenda Urbana i Espai Agrari Pl. Paeria, 11 25007 Lleida 973700386 - 973700387 urbanisme.llicencies@paeria.cat