Mitjançant aquest tràmit es poden realitzar propostes de noves denominacions de les vies, espais, equipaments o centres del municipi de Lleida. Qualsevol altra sol·licitud que vulgueu fer en relació amb el nomenclàtor, l'heu de realitzar mitjançant sol·licitud genèrica dirigida a Alcaldia
L’objectiu és la creació d’un catàleg de futures denominacions, el qual contindrà aquelles denominacions proposades pels ciutadans, entitats, consell de ciutat i òrgans de govern municipals, que tot i no tenir una via o espai associat, resultin idonis per a futures denominacions.
Les propostes previstes en el catàleg tindran un ordre de prelació en funció de la data de la seva inscripció en els mateixos, de forma que les denominacions de futures vies i espais s’haurà de correspondre amb l’ordre establert en el catàleg, llevat que per raons motivades es consideri utilitzar un altre nom.
Qualsevol persona o entitat interessada o els seus representants.
Les persones que realitzin propostes de denominació hauran de justificar els valors i mèrits de la proposta presentada amb l’aportació de la documentació que es cregui adient i elaborar-ne, necessàriament, una exposició de motius justificativa dels valors a considerar en la proposta de denominació.
La iniciació del procediment s’haurà d’acordar mitjançant decret d’alcaldia i haurà de ser notificada a totes les persones interessades.
L’expedient de denominació d’una via o espai haurà d’estar sotmès a informe previs, preceptius i no vinculants de la Comissió Tècnica del Nomenclàtor i de la Comissió del Nomenclàtor del Consell de Ciutat.
El procediment finalitzarà amb resolució de l’alcalde/essa, que aprovarà noves denominacions, canviarà les ja existents, desestimarà les propostes o sol·licituds cursades i ordenarà, si s’escau, la inscripció al catàleg de futures denominacions, d’aquelles propostes aprovades, però que no puguin donar nom en aquell moment a una via o un espai concret.
En cas de resolució desfavorable, l’expedient s’arxivarà, un cop notificada a les parts interessades que hagin comparegut a l’expedient, prèvia resolució dels possibles recursos que es puguin interposar.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.
Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Consulteu l'horari d'atenció
Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri (OAC de Barri)
Sense cita.
Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri - Bordeta Avinguda Pla d'Urgell, 28 25001 Lleida Consulteu l'horari d'atenció
Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:
Regidoria de Bon Govern Alcaldia Pl. Paeria, 1 25007 Lleida