La Junta Arbitral de Consum de Lleida, organisme de l’Ajuntament de Lleida, adscrit actualment a la Regidoria de Promoció Econòmica i Industiral, de Comerç, Mercats i Consum, s’encarrega de gestionar i administrar el sistema arbitral de consum a la ciutat de Lleida.
La Junta Arbitral de Consum de Lleida es dirigeix a:
Totes les persones físiques i/o jurídiques, destinatàries finals en l’adquisició de béns, productes i/o serveis que vulguin trobar una solució a una problemàtica sorgida en l’adquisició d’aquest bé, producte o servei, mitjançant l’arbitratge de consum
Les empreses dedicades a la comercialització de béns i productes o a la prestació de serveis que voluntàriament acceptin la via arbitral, quan un client seu presenti una sol·licitud d’arbitratge per resoldre el conflicte que hagi sorgit entre ells
Les empreses que vulguin adherir-se al sistema arbitral mitjançant la signatura del compromís d’adhesió, tot i que no se’ls hi hagi presentat cap sol·licitud d’arbitratge, però vulguin oferir al seus clients una garantia addicional de qualitat en el servei
L’empresa interessada ha d’omplir el document adjunt del compromís d’adhesió. Posteriorment des de la junta arbitral se li remetrà el compromís d’adhesió per signar. Alhora que se li lliurarà el distintiu oficial, que l’acreditarà com a empresa adherida.
Les empreses adherides es comprometen a acceptar les sol·licituds d’arbitratge presentades pels seus clients i al compliment de les resolucions arbitrals.
La Junta Arbitral de Consum de Lleida fa públic el cens d’empreses adherides al seu lloc web http://mercatsiconsum.paeria.cat
Consulteu més informació sobre el funcionament de la JAC i els avantatges del sistema arbitral
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.
Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Consulteu l'horari d'atenció
Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri (OAC de Barri)
Sense cita.
Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri - Bordeta Avinguda Pla d'Urgell, 28 25001 Lleida Consulteu l'horari d'atenció
Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:
De dilluns a divendres de les 09.00 a les 14.00 h
Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’administració, podeu demanar cita al web: https://citaoficines.paeria.cat , al telèfon 973 700 420 o presencialment al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT. Oficina de Gestió i Atenció Tributària Av. Blondel, 16 baixos 25002 Lleida Tel. 973 700 420 ofgestio@paeria.cat
Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri - Bordeta Avinguda Pla d'Urgell, 28 25001 Lleida Consulteu l'horari d'atenció Podreu obtenir cita per al mateix dia, segons disponibilitat, telefònicament al 973 700 420 o de forma presencial al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT. Documentació imprescindible en cas de tramitació presencial
Junta Arbitral de Consul de Lleida Av. Tortosa, 2 (edifici Mercolleida) 2a planta Tel. 973700424 junta.arbitral@paeria.es http://www.paeria.es/consum