L’Ajuntament de Lleida posa a disposició de la ciutadania un formulari per recollir totes les incidències dels microtalls elèctrics que es produeixen a la ciutat.
L’objectiu d’aquesta nova eina és poder detectar totes les incidències que es produeixin per poder trametre la informació al Departament d'Indústria de la Generalitat de Catalunya, amb la finalitat de poder obrir-ne un expedient i cercar una solució amb les empreses subministradores.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "tramitar" o "tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, empleneu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Regidoria d'Urbanisme Plaça Paeria, 11 (Edifici Pal·las) 25007 Lleida T. 973700309