Mitjançant aquest tràmit poden autoritzar a l’Ajuntament de Lleida a cedir les seves dades personals i les dades dels menors d’edat, a les persones majors d’edat empadronades en el mateix domicili, per a realitzar futures variacions de les seves dades i obtenir certificats o volants d’empadronament (perquè puguin tramitar els certificats de convivència i puguin mostrar les dades de les persones que conviuen al mateix domicili).
Cal que autoritzeu totes les persones que conviuen al domicili.
AVÍS. Li informem que:
Qualsevol persona física o un/a representant que actuï en el seu nom (en aquest cas, cal que adjunteu l'autorització de representació corresponent. Vegeu l'apartat Impresos.
Heu d'adjuntar un imprès de cessió de dades, per cada membre de la unitat familiar major de 18 anys i també el document d’identificació de cadascú. Pels membres menors de 18 anys, es poden incloure en el full de cessió d’un/a dels/de les progenitors/es. En el supòsit que actuï en nom d’una altra persona, ha d’incloure el model d’autorització de tràmits, a més a més.
El termini per aportar aquesta documentació requerida per l'Administració és de deu dies des de la data en què se us ha notificat aquest requeriment. En cas que no l'aporteu, es considerarà que desistiu de la vostra petició.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el resguard de la sol·licitud i el justificant del registre d'entrada.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Horari especial vigílies de festiu del servei d'assessorament: Els dies 24 i 31 de desembre i 5 de gener, el servei serà de 08 a 15h.
Per obtenir més informació o ajuda de com procedir amb les gestions relacionades amb el padró, pots utilitzar el XatBot que trobaràs a la pàgina web del Padró de la Paeria clicant aquí
Avinguda Pla d'Urgell, 28 25001 Lleida Consulteu l'horari d'atenció
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Per qualsevol dubte o informació us podeu adreçar a:
o al telèfon: 973 70 03 00 (i marqui l'opció 3)
Negociat d'Estadística Rambla Ferran, 32, baixos 25007 Lleida estadistica@paeria.cat
Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) Rambla Ferran, 32, baixos 25007 Lleida gestions-omac@paeria.cat