Sol·licitud de revocació o substitució de la persona beneficiària d'un dret funerari per decisió de la persona titular.
La persona titular del títol funerari que s'ha de modificar o un representant amb l'autorització expressa per fer el tràmit de canvi de persona beneficiària del dret funerari.
La sol·licitud de canvi de beneficiari per decisió del titular té associada una taxa recollida en la Ordenança Fiscal 2.7 - Taxa per cementiri. Un cop feu la sol·licitud i comprovada la documentació, se us notificarà el rebut corresponent a l'adreça que ens indiqueu en la sol·licitud.
L'import del rebut correspon al pagament dins els períodes establerts. Un cop passat el període voluntari de pagament, es cobrarà un recàrrec sobre l'import del rebut.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el resguard de la sol·licitud i el justificant del registre d'entrada.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Horari especial vigílies de festiu del servei d'assessorament: Els dies 24 i 31 de desembre i 5 de gener, el servei serà de 08 a 15h.
Podeu presentar presencialment la vostra sol·licitud i documentació a qualsevol de les oficines d'assistència en matèria de registre.
Consulteu la informació de les oficines de registre de l'Ajuntament de Lleida i dels organismes vinculats.
D’acord amb l’art. 28 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques, per verificar el compliment de la normativa relativa a aquest procediment, l’Ajuntament de Lleida accedirà o obtindrà les dades o documents següents de les administracions corresponents:
- Ajuntament de Lleida: comprovació de les dades del dret funerari
- Polícia Nacional: comprovació del document identificatiu
En el cas que us oposeu a què fem aquestes consultes, haureu d'acreditar els requisits sol·licitats aportant la documentació vigent següent: còpia del dret funerari, còpia del DNI del titular i beneficiari i partida de defunció de la persona difunta.
Salut Pública C. Cavallers, 10-12 (entresol) 25002 Lleida T. 973700313 salutpublica@paeria.cat