Aquest informe té com a finalitat acreditar l’esforç d’integració de la persona estrangera en el marc del procediment d’obtenció de l’autorització de residència temporal.
REQUISITS GENERALS:
REQUISITS ESPECÍFICS segons la finalitat de l’informe:
La presentació de la sol·licitud es pot fer a través de qualsevol oficina de registre de les administracions públiques
1. Sol·licitud de l’informe d’esforç d’integració social del Departament De Drets Socials I Inclusió de la Generalitat de Catalunya (En cas de que no pugueu visualitzar bé aquesta sol·licitud, cliqueu l’opció de descarregar-la i la deseu al vostre ordinador)
Si no tens vincles familiars directes a Espanya (INFI 1 Arrelament Social) o estàs matriculat/da, inscrit/a o preinscrit/a a un curs de formació (INFI 2 Arrelament socio-formatiu) cal aportar també:
Si ets una persona extutelada que no disposa d’una autorització de residència vigent (INFI 3 Accés majoria d’edat esxtutelat/da) cal aportar també:
Si vols renovar la teva autorització de residència i/o treball (INFI 4 Renovació autorització de residència) cal aportar també:
2. Sol·licitud d’informes d’estrangeria de Ajuntament de Lleida
En cas que tingueu dificultats per fer la presentació electrònica (com donar-se d'alta a l'idcat mòbil o com entrar a la carpeta per fer el tràmit) us podeu posar en contacte amb l'Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà al telèfon 973 67 80 60.
Si teniu altres dubtes d’aquest tràmit poseu-vos en contacte amb:
Un cop rebuda la sol·licitud, en cas de manca de documentació o documentació incomplerta, es farà el corresponent requeriment. En el cas que l’expedient estigui complert, s’informarà a l’interessat de l’estat de la gestió.