• Certificat d'aprofitament urbanístic.

    Des del mateix formulari podeu fer el pagament i acabar la sol·licitud de l'expedient

    Els camps marcats amb Obligatori són obligatoris
  • Actua com a

  • Dades de la persona sol·licitant

    La persona sol·licitant o interessada és la persona titular de l'activitat  

  • Avisos, comunicacions i notificacions
    • Cliqueu sobre la lupa per seleccionar una de les adreces postals existents o per crear-ne una de nova.

    • Us informem que les dades de contacte que ens faciliteu (número de telèfon mòbil i adreça de correu electrònic) es podran utilitzar per a comunicacions o avisos relacionats amb aquest procediment.

      La notificació, si fos el cas, es farà a través de la Seu Electrònica o a través de la Carpeta de tràmits. A aquest efecte, se us podran enviar avisos a través del correu electrònic o del telèfon que ens heu indicat en l’apartat anterior.

  • Emplaçament de l'objecte de l'informe
    • Cliqueu sobre la lupa per seleccionar una de les adreces postals existents o per crear-ne una de nova. 

    • Més informació a la Seu Electrònica del Cadastre


  • Documentació que aporta l'interessat
    • De la finca objecte de l'informe.

    • Heu d'adjuntar la documentació en un únic arxiu (Si són documents PDF, haureu d'unir-los en un únic PDF, o bé incorporar els diferents arxius en una carpeta comprimida tipus  .zip o .rar, etc.). Capacitat màxima de 100 MB.

  • Consulta de dades o obtenció de documents per a la gestió d'aquest procediment
    • D’acord amb l’art. 28 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, per verificar el compliment de la normativa relativa a aquest procediment, l’Ajuntament de Lleida accedirà o obtindrà les dades o documents de les administracions corresponents relacionades amb el vostre expedient.

      En el cas que us oposeu a què fem aquestes consultes, haureu d'acreditar els requisits sol·licitats aportant la documentació que se us requereixi.


  • INFORMACIÓ SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
    • Responsable

      Ajuntament de Lleida. CIF P2515100B. Plaça Paeria 1. 25007 Lleida.
      Adreça del Delegat de protecció de dades: dpd@paeria.cat

      Finalitat

      La finalitat del tractament de dades és la de gestionar el tràmit sol·licitat.
      Respecte el termini de conservació de les dades, la regulació de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estableix que la supressió dels documents haurà de ser autoritzada d’acord amb el que disposi la normativa aplicable.

      Legitimació

      La base legal per al tractament de les vostres dades és el compliment de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

      Destinataris

      Les dades es comunicaran als òrgans o unitats responsables de la seva tramitació dins de l’Ajuntament de Lleida o dels seus organismes autònoms.
       

      Drets

      Podeu accedir a les vostres dades, rectificar-les o suprimir-les, sol·licitar-ne la portabilitat, oposar-vos al seu tractament i sol·licitar-ne la limitació, enviant la vostra sol·licitud al Registre General de l’Ajuntament de Lleida, Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana, Rambla Ferran 32, baixos, 25007 Lleida.
      Dret a retirar el consentiment prestat (en cas que s’hagi atorgat per a alguna finalitat).
      Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
      No obstant això, us podeu adreçar prèviament al delegat de protecció de dades, qui us ajudarà a resoldre el cas.


  • Declaració de responsabilitat
  • Introduïu el codi de seguretat
    • Introduïu el codi que es mostra a la imatge

Contactar | Assessorament a l'usuari | Privacitat | Protecció de dades | Avís legal | Mapa Web
© Ajuntament de Lleida | Pl. Paeria, 1 | 25007 Lleida