Els espais que es poden reservar són la Sala 1 i la Sala 2 del Teatre Municipal de l'Escorxador.
Abans de fer la sol·licitud, cal que acordeu prèviament la data amb el Teatre per confirmar la disponibilitat de l'espai
Tramitar electrònicament:
Per fer la sol·licitud electrònicament, premeu el botó Tramitar i empleneu el formulari corresponent.
Un cop feta la sol·licitud i se us enviarà per correu electrònic des del Departament de Taxes i Preu Públics, el document d'autoliquidació per efectuar el pagament de la taxa corresponent.
El comprovant de pagament, juntament amb la pòlissa de responsabilitat civil, la podeu enviar per correu electrònic al correu del Teatre: teatre@paeria.es.
Tramitar presencialment:
Per sol·licitar la reserva d'alguna de les sales o equipaments municipals de forma presencial, us heu d'adreçar al Registre General de l'Ajuntament de Lleida (situat a l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana) o bé al Registre auxiliar de l'Ajuntament (situat a l'Oficina de Gestió i Atenció Tributària).
Els documents de sol·licitud, els podeu trobar també en l'apartat de documents d'aquest tràmit.
Un cop feta la sol·licitud, se us enviarà per correu electrònic des del Departament de Taxes i Preus Públics, el document d'autoliquidació per efectuar el pagament de la taxa corresponent.
Posteriorment, i abans d'utilitzar la sala o equipament, haureu d'aportar la documentació de l'assegurança de responsabilitat civil, així com el document que acrediti que heu efectuat el pagament de la taxa a les dependències de l'equipament que hagueu reservat.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "tramitar" o "tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, empleneu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.
Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:
De dilluns a divendres de les 09.00 a les 14.00 h
Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l’administració, podeu demanar cita al web: https://citaoficines.paeria.cat , al telèfon 973 700 420 o presencialment al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT. Oficina de Gestió i Atenció Tributària Av. Blondel, 16 baixos 25002 Lleida Tel. 973 700 420 ofgestio@paeria.cat Podreu obtenir cita per al mateix dia, segons disponibilitat, telefònicament al 973 700 420 o de forma presencial al Taulell d'informació i programació de cites de l'OGAT. Documentació imprescindible en cas de tramitació presencial