Sol·licitud per a la utilització d'una sala, espai o equipament municipal per a la realització d'activitats, de manera puntual., dels equipaments: Museu de l’Aigua, Museu de l'Automoció Roda Roda, La Casa dels Gegants i l'Antic Convent Santa Clara.
Si els equipaments que vol reservar són la sala Alfred Perenya, l'Auditori Municipal Enric Granados, el Teatre Municipal de l'Escorxador, el Teatre Municipal Julieta Agustí, o el MORERA. Museu d'Art Modern i Contemporani de Lleida, heu de fer servir el tràmit específic que hi ha habilitat (els trobareu a "tràmits relacionats", al final d'aquesta pàgina)
La cessió d'una sala comporta la cessió d'un espai per un temps definit i amb l'equipament que li és propi. El muntatge i el desmuntatge d'aquest equipament seran responsabilitat de la persona o entitat sol·licitant, i el temps requerit per a dur a terme l'activitat s'ha d'incloure en el temps de reserva de sala.
Per fer l'activitat en l'equipament sol·licitat és imprescindible fer el pagament previ de la taxa un cop en rebeu la confirmació per part del servei responsable.
Les taxes estan regulades a l'Ordenança Fiscal 3.5.
Podeu consultar les condicions d'ús per a la reserva dels diferents espais a l'enllaç de la sala o equipament que us interesa.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un certificat digital o amb un dels sistemes d'identificació acceptats. Podeu consultar els sistemes admesos per a aquest servei en aquest enllaç.
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar amb certificat" que trobareu al final d'aquesta pàgina, identifiqueu-vos, empleneu les dades del formulari que apareixerà en pantalla, adjunteu-hi, si escau, la documentació corresponent, signeu i envieu-lo.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el codi de sol·licitud, amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "Seguiment de tràmits", que trobareu al menú de l'esquerra.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h, excepte festius) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
Si demana cita evitarà esperes innecessàries i tindrà preferència per davant d'atencions sense cita.
Segons disponibilitat, el servei podrà lliurar tiquets sense cita, en la franja horària de 9 a 12h.
Consulti la gestió de la cita: Servei de cita de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Abans de demanar cita és recomanable verificar si el tràmit que voleu efectuar:
Web cita: https://citaoficines.paeria.cat
Telefònica per a gestions amb cita: 973 70 03 00 (opció 3)
Rambla de Ferran, 32 25007 Lleida Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC)
Per qualsevol dubte o informació adreçar-vos a:
Regidoria de Cultura Av. Blondel, 64 25002 Lleida Tel. 973700393 cultura@paeria.cat