Les adreces postals han de ser completes (nom del carrer, número, pis i porta...). No s'admeten apartats de correus.
1a. Amb certificat electrònic a través de l'Oficina Virtual Tributària
Per tramitar electrònicament la vostra sol·licitud premeu el botó Iniciar tràmit amb id digital que trobareu al final d'aquesta pàgina, que enllaça amb l'Oficina Virtual Tributària.
Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un dels sistemes acceptats.
Si no teniu cap sistema d'identitat digital, podeu consultar com demanar-lo:
Empreses i professionals: Camerfirma, FNMT
Ciutadania: IdCat mòbil, IdCat, DNIe
Un cop us identifiqueu electrònicament, entrareu a la vostra oficina virtual i podreu modificar les vostres dades fiscals de la següent manera:
A dalt, a la dreta, on hi ha escrit el vostre nom, si cliqueu al desplegable apareix en primer lloc “Les meves dades”. Si premeu damunt veureu les dades que hi consten en els nostres sistemes informàtics i les podreu modificar clicant el botó de dalt a la dreta on diu “Modificar dades”.
Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.
1b. Sense certificat electrònic (NOMÉS per a persones físiques, i amb presentació de documents obligatoris)
Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta pàgina, empleneu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla, adjunteu els documents obligatoris, us demanarà que reviseu les dades i confirmeu.
Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el vostre codi de sol·licitud amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "seguiment de tràmits" que trobareu al menú de l'esquerra.
Si actueu com a representant d’una tercera persona, heu de omplir prèviament el document d’autorització de representació que trobareu dins de l’apartat dels impresos i adjuntar-lo en el tràmit, amb tota la documentació que us demana.
Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l'administració també ho podeu gestionar:
També podeu fer ús de qualsevol dels registres a que fa referència l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'Octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
Departament de persones contribuents Telèfon: 973 700 925 gestiocontribuents@paeria.cat