• Inici
  • Catàleg general de tràmits
  • Paeria.cat
  • Seu electrònica
  • Mapa Web
MOLLETES

Canvi de dades fiscals (adreça, telèfon i correu electrònic)

Descripció
Aquest tràmit permet modificar el canvi de dades fiscals (adreça fiscal, telèfon i correu electrònic) de persones donades d'alta en el sistema d'informació tributària de l'Ajuntament de Lleidaa efectes de rebre avisos i notificacions en matèria tributària.

Què és l'adreça fiscal?

  • Per a persones físiques: l'adreça fiscal serà el de l'habitatge habitual, que ha de coincidir amb el que consti al padró d'habitants.
  • Per a persones jurídiques i altres obligats a la notificació electrònica: l'adreça fiscal serà el de la seu social i també ha de constar un correu electrònic per canviar els avisos de posada a disposició de les notificacions electròniques.

Les adreces postals han de ser completes (nom del carrer, número, pis i porta...). No s'admeten apartats de correus.

Tramitació

Tramitar electrònicament 

1a. Amb certificat electrònic a través de l'Oficina Virtual Tributària

Per tramitar electrònicament la vostra sol·licitud premeu el botó Iniciar tràmit amb id digital que trobareu al final d'aquesta pàgina, que enllaça amb l'Oficina Virtual Tributària.

Per fer aquest tràmit electrònicament necessiteu identificar-vos amb un dels sistemes acceptats.

Si no teniu cap sistema d'identitat digital, podeu consultar com demanar-lo:

Empreses i professionals: Camerfirma, FNMT

Ciutadania: IdCat mòbil, IdCat, DNIe

Un cop us identifiqueu electrònicament, entrareu a la vostra oficina virtual i podreu modificar les vostres dades fiscals de la següent manera:

A dalt, a la dreta, on hi ha escrit el vostre nom, si cliqueu al desplegable apareix en primer lloc “Les meves dades”. Si premeu damunt veureu les dades que hi consten en els nostres sistemes informàtics i les podreu modificar clicant el botó de dalt a la dreta on diu “Modificar dades”.

Si teniu dubtes o dificultats en la tramitació electrònica, us podem ajudar a través del nostre servei d'assistència. Podeu trucar al 973 93 02 47 (de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:00 h) o feu clic aquí, ompliu el formulari i us trucarem nosaltres.

1b. Sense certificat electrònic (NOMÉS per a persones físiques, i amb presentació de documents obligatoris)

Per tramitar electrònicament la sol·licitud premeu el botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta pàgina, empleneu les dades del formulari que us apareixerà en pantalla, adjunteu els documents obligatoris, us demanarà que reviseu les dades i confirmeu.

Si la sol·licitud s'ha fet correctament, veureu un missatge de confirmació i rebreu un correu electrònic amb el vostre codi de sol·licitud amb el qual podreu fer-ne el seguiment mitjançant l'opció "seguiment de tràmits" que trobareu al menú de l'esquerra.

Si actueu com a representant d’una tercera persona, heu de omplir prèviament el document d’autorització de representació que trobareu dins de l’apartat dels impresos i adjuntar-lo en el tràmit, amb tota la documentació que us demana.

Tramitar presencialment

Si sou persones físiques no obligades a relacionar-vos electrònicament amb l'administració també ho podeu gestionar:

  • Presencialment amb CITA PRÈVIA al web: https://citaoficines.paeria.cat o al telèfon 973 700 420

També podeu fer ús de qualsevol dels registres a que fa referència l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'Octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

Documentació que cal aportar
  • Si sou persona física o jurídica i feu la tramitació amb certificat electrònic a a través de l’OVT no necessiteu adjuntar cap document.
  • En modificació de dades fiscals de persona física, sense certificat digital cal que adjunteu fotocòpia del document acreditatiu d’identitat (DNI, NIE o passaport).
  • Si ho fa un representant, haureu de complimentar el document d’autorització de representació i adjuntar la fotocòpia del DNI de la persona autoritzant i de l’autoritzada.
Normativa
  • Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària.
  • Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
Més informació

Departament de persones contribuents
Telèfon: 973 700 925
gestiocontribuents@paeria.cat

Impresos
  • Model d'autorització com a representant
Tràmits relacionats
  • Subscripció/Revocació a la notificació electrònica fiscal
  • Correcció de dades identificatives fiscals (nom, cognom, raó social i identificadors fiscals)
Darrera actualització 16/01/2023 09:57
Iniciar tràmit Iniciar tràmit amb id digital
  • Inici
  • Telèfons i adreces d'interès
  • Contactar amb l'Ajuntament
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Projecte desenvolupat per eCityclic
Ajuntament de Lleida
Pl. Paeria, 1 - 25007 Lleida | Spain
Servei d'informació Telèfon 010 Informació i condicions d'ús Servei d'atenció a persones sordes o amb discapacitat auditiva i/o de fonació
Adreces, telèfons i fax municipals
Bústia ciutadana